4.5 C
București
sâmbătă, 20 decembrie 2025
Acasă Blog Pagina 904

Referendum: Viktor Orban vrea să știe ce părere are Ungaria despre controversata lege anti-LGBTQ

Viktor Orban / Foto: preluare Digi Sport

În urma criticilor venite din partea oficialilor europeni, Viktor Orban a decis să adopte o nouă abordare, în ceea ce privește controversata lege anti-LGBTQ, din Ungaria, cea care a stârnit un val de nemulțumire în Uniunea Europeană.

Viktor Orban a anunțat referendumul într-un clip live, pe Facebook

„Guvernul inițiază un referendum cu privire la legea protecției copilului” (maghiară: „Gyermekvédelmi népszavazást kezdeményez a kormány”), a scris Viktor Orban pe Facebook, în antetul clipului live distribuit.

În cadrul referendumului, ungurii vor trebui să răspundă la cinci întrebări ce au legătură cu expunerea minorilor la informații care au legătură cu alte orientări sexuale decât cea heterosexuală, însă și referitor la operațiile de schimbare sex.

Sub masca democrației, Viktor Orban vrea, în realitate, să-și consolideze poziția de lider absolut, încercând să le inducă cetățenilor din Ungaria falsa impresie că prin această lege sunt protejați copiii, însă și „valorile tradiționale” ale Ungariei.

Cu toate că cele două noțiuni nu au nicio legătură între ele, premierul Ungariei susține ca prin această lege anti-LGBTQ, urmărește să pună punct pedofiliei.

Reamintim că pedofilia nu face parte din agenda comunității LGBTQ din nicio țară. Ba chiar, în mod surprinzător, pedofilii dovediți, de cele mai multe ori nici măcar nu fac parte din această comunitate, în ceea ce privește relațiile dintre persoane de același sex fiind vorba strict de persoane adulte care și-au manifestat consimțământul în prealabil.

Citește și: Efecte post-Brexit: Marea Britanie refuză să negocieze cu UE pe tema Gibraltarului

Drumurile României. Constructori în faliment și costuri mai mari ca în Dubai. Document

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat startul licitației pentru finalizarea lucrărilor lotului 3 de pe Autostrada Transilvania, segment de drum cuprins între Chețani-Câmpia Turzii. Firma care a executat o parte din lucrări(n.r Straco Grup) a intrat în faliment și nu mai poate executa nimic. În mod normal, la acest moment ar fi trebuit să cirulăm pe acest tronson. Drumurile României sunt „blocate” de contestații în instanță.

Contractul de execuție a lucrărilor a fost atribuit acestei firme din 2015, însă, a construit doar în proporție de 40%. Firma a ajuns treptat în insolvență, iar la începtul lunii ac, Tribunalul București a declarat falimentul provocat de datoriile pe care le-a acumulat.

Drumurile României. Constructori în faliment și costuri mai mari ca în Dubai

„După un „progres” de numai 1% în 5 luni, Compania de drumuri a ajuns la soluția pe care a încercat să o evite până acum, dar care devenea singura opțiune fezabilă pentru avansarea lucrărilor – a reziliat contractul, cu intenția de a relicita urgent proiectul.

În primăvară, instanța a dispus suspendarea rezilierii până la judecarea pe fond. Luna aceasta, situația s-a deblocat, odată cu admiterea cererii creditorilor de declarare a falimentului antreprenorului care și-a pierdut capacitatea de folosință. Astfel, Compania de Drumuri a putut să notifice încetarea de drept a contractului și să organizeze cât mai rapid noua licitație” , este comunicatul oficial al ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă.

Ceea ce nu a precizat oficialul Guvernului este că, abia în luna august ac, la Curtea de Apel București este programată judecarea cererii privind suspendarea efectelor rezilierii contractului. Cu alte cuvinte, abia la data de 18 august ac, CNAIR află dacă plătește daunele solicitate de această firmă.

Acuzații la nivel înalt

Disputa pe acest segment de drum este mai veche și a ajuns în instanță.

Tribunalul București a decis, la începutul lunii martie ac, rezilierea contractului dintre Straco și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere(CNAIR)

Straco acuză Compania de Drumuri că nu a respectat contractul și a refuzat încă din 2019 să recunoască firma Restra Construct SRL drept subantreprenor.

Potrivit calculelor firmei Straco, toate penalizările pentru plata refuzată a lucrărilor au ajuns la suma de 461 de milioane de lei.

Pe de altă parte, CNAIR se apără și transmite că nu erau îndeplinite criteriile pentru ca Resta Construct să fie declarată subantreprenor. Mai exact, lucrările au fost subcontractate, după ce firma a ajuns în insolvență. Apărătorii Straco au invocat în instanță întârzieri ale lucrărilor care nu țin de societate: întârzieri ale avizelor de mediu, perioada anului în care nu se construiește(noiembrie-martie).

Firma care va câștiga licitația mai are de construit aproape 62% din lucrare. Costu minim este de 383,44 milioane de lei, iar cel maxim de 450,75 de milioane de lei, fără TVA, arată SEAP. Ofertele se pot depune până în 15 septembrie ac, iar contractantul trebuie să încheie lucrarea în 21 de luni.

Lucrări de mântuială și costuri mai mari ca în Dubai

Potrivit datelor consultate de Ziarul de Investigații(zin.ro), furnizate de Institutul Național de Statistică(INS) și Comisia Națională de Strategie și Prognoză(CNSP), în anul 2020, România a construit 54 de kilometri de autostradă. Astfel, a ajuns la un număr total de 920 de kilometri, mult mai puțin ca Ungaria și Bulgaria.

În ceea ce privește costul mediu al unui kilometru de autostradă, potrivit documentului emis de CNSP, variază între 3-5 milioane de lei și 23 de milioane de euro. În Dubai, stat care nu se poate compara cu România din punct de vedere economic, prețul unui kilometru de autostradă ajunge la 9 milioane de dolari. Studiul realizat de CNSP poate fi citit integral aici.

În ceea ce privește calitatea drumurilor din România, conducătorii auto spun că totul e de mântuială. De altfel, chiar ministrul Transporturilor a recunoscut că înjură în trafic din cauza drumurilor proaste.

„Pandemia este un test și lumea îl pică”

Tedros Adhanom Ghebreyesus (Twitter)

Semnele că lumea se află deja la începutul valului patru al pandemiei încep să fie tot mai clare, prin numărul în creștere al infecțiilor cu Covid, dar mai ales prin cel al deceselor a spus directorul general al Organizației Mondiale a Sănătății, Tedros Adhanom Ghebreyesus. Declarația lui a fost făcută la Tokyo, în cadrul ceremoniei prin care președintele Comitetului Internaționa Olimpic, Thomas Bach i-a înmânat torța olimpică, relatează BBC, citat de Digi 24.

În discursul ținut la Tokyo, Tedros a precizat că eșecul global în ceea ce privește distribuția de vaccinuri, teste și tratamente alimentează o „pandemie cu două căi”. Țările care au resurse adecvate, cum ar fi vaccinurile, se deschid, în timp ce altele se blochează în încercarea de a încetini transmiterea virusului. Totodată, a menționat că durata pandemiei va avea efecte pe termen lung, în special la nivel socio-economic, dar mai ales că „pandemia este un test și lumea îl pică”. Asta în contextul în care depinde de fiecare dintre noi cât de repede trecem de acest test, iar de aproape 7 luni avem acces la vaccinurile anti-Covid.

„Pandemia se va termina atunci când lumea va alege să îi pună capăt. Este în mâinile noastre. Avem toate instrumentele de care avem nevoie: putem preveni această boală, o putem testa și o putem trata”, a mai spus Tedros.

„Jocurile Olimpice au puterea de a aduce lumea împreună”

De altfel, acesta s-a arătat optimist în faptul că actualele Jocuri Olimpice, amânate cu un an din cauza pandemiei, pot reprezenta un moment de solidaritate globală. „Jocurile Olimpice au puterea de a aduce lumea împreună, de a inspira, de a arăta ce este posibil”, a mai declarat Tedros, în cadrul evenimentului de la Tokyo.

Ținând torța olimpică ridicată, Tedros a încercat să obțină o notă de optimism, chiar dacă lumea se confruntă cu tot mai multe valuri de infecție și incertitudine. „Fie ca razele de speranță din acest ținut să lumineze o nouă zori pentru o lume sănătoasă, mai sigură și mai echitabilă”, a mai spus el.

În ciuda tuturor măsurilor și testelor făcute încă de la sosirea sportivilor în satul olimpic există cazuri de infectare cu Covid. Peste 70 de persoane afiliate la Jocuri s-au dovedit pozitive, potrivit organizatorilor, inclusiv cinci în cadrul Satului Olimpic.

Cu mai puțin de un sfert din populația niponă complet imunizată, încă mai există o opoziție intensă față de desfășurarea acestei ediții a Jocurilor Olimpice, tocmai din teama că s-ar putea transforma într-un eveniment de supra-răspândire a Covid.

Istoria Jocurilor Olimpice – partea întâi

Nu susținem mercenarii din presă! O campanie Declic împotriva Ziare[.]com!

O fetiță de 10 ani din Ploiești a fost violată de cinci adolescenți! O jurnalistă s-a cățărat de-a dreptul pe drama acestei victime și a scris o mizerie de articol. I-a ales un titlu mai mult decât abject!

Redactorul-șef a schimbat doar titlul, semn că nu are nimic în comun cu valorile pe care ar trebui să le respecte un jurnalist. În conversații private i-a înjurat pe părinții care i-au cerut să scoată articolul de pe site.

Acesta nu este jurnalism, iar cei de la acest site nu sunt jurnaliști! Sunt doar niște mercenari cu mințile goale care sacrifică orice pentru audiență. Boicotând Ziare[.]com le arătăm că audiența nu este totul!

Și asta în condițiile în care în România, la fiecare 6 ore, un minor este victima unui abuz sexual. Dar 3 din 4 cazuri de acte sexuale cu copii sunt considerate de judecători ca relații consimțite.

Declic a lansat campania ,,Nu mai lăsați prădătorii sexuali să scape!”. Este vorba despre un demers prin care se încearcă schimbarea mentalităților și a prejudecăților celor care iau în râs dramele copiilor abuzați sexual.

Cei de la Declic consideră că singurul mod în care pot sancționa gravele derapaje ale celor de la Ziare[.]com este refuzul de a mai accesa site-ul.

Ziarul de Investigații se alătură acestui demers și vă rugăm și pe dumneavoastră, cititorii noștri să fiți alături de noi!

Semnează și tu Petiția Declic

Mihai Tudose, despre Ponta: ”E mincinos, există doar el și interesele lui”

Foto: Adevărul
Foto: Adevărul

Consideră că a fost trădat de Liviu Dragnea și nici despre Victor Ponta nu vorbește cu prea mare admirație: drama zilei de 21 iulie 2021 vine sub numele de Mihai Tudose.

A fost, cândva, premier al României, iar în 2021 poartă războaie cu tot ce înseamnă PSD și PRO România. A hotărât să-l desființeze pe Ponta, dar nu oricum: în fix aceeași zi în care îl acuză pe Liviu Dragnea că nu și-ar fi respectat promisiunile.

Îl acuză pe co-fondatorul și președintele Partidului PRO România că nu are cuvânt, iar pe fostul lider PSD îl numește dictator. Un fel de tribună a parlamentului mutată la grădiniță, o demisie și regrete eterne.

Despre Ponta și despre demisia din PRO România: ”E mincinos, nu are cuvânt, nu conteaza nimeni pentru el”

Cancan, acuze și o ceartă domestică: Mihai Tudose explică un trecut care nu mai interesează pe absolut nimeni.

E mincinos, nu are cuvânt, nu conteaza nimeni pentru el. Există doar el și interesele lui. Nu poți să te duci împreună cu el să discuți și să mai fie și altcineva, să încercăm să facem ceva împreună și după ce pleacă unul să spui: da, mă, e ușor de dat din gură. De-asta am plecat. Nu pot să fac așa ceva. El a fost un om, după ce a pățit-o în 2015, el m-a căutat. După alegerile europarlamentare când s-a văzut șef de partid a revenit Victor Ponta cel dinainte”, a afirmat Mihai Tudose, la emisiunea „40 de întrebări cu Denise Rifai”, de la Kanal D.

Drame inutile cu Tudose și Ponta: ”Cât de ipocrit și mincinos să fii”

Nu se oprește aici și continuă cu o radiografie a lui Liviu Dragnea. Pentru că un show fără bis nu e pe gustul publicului. Și pentru că, în data de 21 iulie, Tudose taie și spânzură oameni inactivi politic. Iertător, afirmă că, spre deosebire de președintele Partidului PRO România, Dragnea ar fi fost mai previzibil.

După radiografie vine și partea de matematică. La capitolul calcule, Tudose adaugă și puțină nostalgie, rememorând anul în care a obținut 36% din voturile brăilenilor, în timp ce Victor Ponta doar 10%, la Gorj, ”la el acasă”.

Concluzia: trădări, circ politic și atitudine care există doar la grupa mică. Nu că nu am fi obișnuiți.

Sursa foto

Efecte post-Brexit: Marea Britanie refuză să negocieze cu UE pe tema Gibraltarului

Foto: Pixabay.com

Guvernul din Marea Britanie solicită Uniunii Europene să adapteze planul privind negocierile post-Brexit, în ceea ce privește situația Gibraltarului, mai ales acum, în condițiile în care Marea Britanie nu mai face parte din UE, în urma Brexit-ului. Motivul invocat de britanici are la baza presupusa subminare a suveranității britanice, asupra teritoriului în cauză, informează Reuters, citat de Digi24. Pe de altă parte, Comisia Europenă este de părere că specificările actuale, parte din negociere, ar avea un efect benefic în ceea ce privește viața de zi cu zi a celor care trăiesc și lucrează în atât în Spania, cât și Gibraltar, susținând că este necesară menținerea integrității pieţei comune a Uniunii Europene.

Marea Britanie, de părere că planul intră în conflict cu acordul-cadru pe care îl are atât cu Spania, cât și cu Gribraltar

În replică, ministrul de Externe al Marii Britanii, Dominic Raab, este de părere că acest plan ar intra în conflict direct cu acordul-cadru dintre Marea Britanie, Spania şi Gibraltar, convenit în luna decembrie a anului trecut. Acest acord a fost semnat înainte ca Marea Britanie să iasă din Uniunea Europeană și se referă la mobilitate și libera circulație la frontiera cu Gibraltarul.

Efecte post-Brexit: Marea Britanie refuză să negocieze cu UE pe tema Gibraltarului
Gibraltar (imagine aeriană) – Foto – preluare: Pixabay.com

În opinia britanicilor, planul european „ar urmări să submineze suveranitatea Regatului Unit asupra Gibraltarului şi nu poate fi o bază de negociere. Solicităm UE să-l regândească”, a spus Dominic Raab, potrivit Agerpres.

Potrivit declarațiilor venite de la Londra, una dintre nemulțumirile planului stabilit de Uniunea Europeană ar fi că Spania va putea avea dreptul de a iniția controale la graniţe, dar și să supravegheze porturile, aeroporturile şi apele Gibraltarului. Acest rol ar trebui să revină agenţiei europene Frontex, conform acordului semnat în luna decembrie a anului trecut.

Citește și: Vrei să te muți în sudul Italiei? Iată ce trebuie să faci!

Nelu Iordache, audiat de DNA într-un dosar nou de corupție

Nelu Iordache (foto Digi 24)

Omul de afaceri Nelu Iordache a fost ridicat, miercuri, de către procurorii DNA și dus la audieri într-un nou dosar de corupție, au declarat surse judiciare pentru Agerpres. Acesta a fost ridicat de pe aeroportul Otopeni, la sosirea din Italia, potrivit Știrile Pro TV (video) .

Nelu Iordache, considerat unul din „regii asfaltului”, patron al companiei Romstrade, a fost trimis în judecată în mai multe dosare de corupţie, având şi o condamnare de 12 ani şi 6 luni închisoare, care nu este însă definitivă, dar acesta a făcut apel.

Astfel, în luna martie, Iordache a fost condamnat de Tribunalul Bucureşti la 12 ani şi 6 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunilor de evaziune fiscală şi delapidare, într-un dosar în care este acuzat de DNA că a înregistrat în contabilitatea companiei de transport aerian Blue Air, unde la acel moment era asociat și administrator, achiziţii fictive de materiale publicitare, prejudiciind statul român cu 2 milioane euro.

Procurorii anticorupţie au notat în rechizitoriul, în perioada februarie – aprilie 2011, Nelu Iordache a înregistrat în contabilitatea SC Bata Sky Imobiliare SA (fost Blue Air), achiziţii fictive de materiale publicitare promoţionale în valoare totală de 46.356.636 lei, din care TVA în cuantum de 8.972.252 lei.

„Prin aceste demersuri, Iordache ar fi prejudiciat bugetul de stat cu suma de 8.972.252 lei (echivalentul a 2.133.254 euro), reprezentând TVA dedusă în mod nelegal. Produsele respective ar fi fost achiziţionate de la două societăţi administrate de Ali Imad”, precizează DNA.

Nelu Iordache a mai fost trimis în judecată de DNA în mai multe dosare. În ianuarie 2020, acesta a fost achitat în dosarul DNA privind modernizarea șoselei Transalpina, după ce faptele s-au prescris.

PSD îi arată „pisica” DNA lui Florin Cîțu

Drumul spre cabana Padina, prin Cheile Tătarului, rupt de viitură

Drumul dintre cabana Bolboci și cabana Padina (prin stânga lacului – pe urcare) a fost rupt de o viitură puternică  în zona Cheile Tătarului. 

Acesul spre Padina -Peștera se face doar pe drumul asfaltat din dreapta Lacului Bolboci. Drumul nu trece prin chei și este asfaltat în totalitate.

În același timp, Romsilva anunță că drumul turistic Bolboci – Scropoasa, prin Cheile Zănoagei, a fost închis, din cauza ruperii podețelor. În plus, la intrarea pe poteca turistică sunt foarte multe aluviuni, arbori dezrădacinați și resturi de masă lemnoasă

Drulă a anunțat semnarea contractului pentru încă un segment de drum

Cătălin Drulă (PressAlert)

Ministrul Transportului, Cătălin Drulă, a anunțat semnarea contractului pentru proiectarea și execuția drumului care face legătura dintre Centura Oradea și Autostrada A3, finanțarea fiind europeană.

„Am luat parte azi la semnarea contractului pentru proiectarea și execuția drumului care va face legătura dintre Centura Oradea (Calea Sântandrei) și Autostrada A3 Transilvania, la Borș.

Drumul de 19 km va fi construit la profil de drum expres pe 13 km, iar, pe 6 km, la profil de drum național cu 4 benzi. Va cuprinde 3 noduri rutiere, respectiv 12 poduri, pasaje și viaducte”, a scris Cătălin Drulă pe pagina sa de Facebook.

Prezentul contract valorează 545 de milioane de lei, prin finanțare europeană, cu 6 luni termen pentru proiectare, respectiv 24 de luni pentru execuție. „Am discutat cu antreprenorul austriac și am obținut promisiunea acestuia că lucrările vor fi gata chiar mai repede de termenul contractual, în 2023. Legăturile centrelor urbane la rețeaua de autostrăzi sunt o prioritate pentru echipa noastră”, a mai spus ministrul Transporturilor.

La începutul lunii iunie a fost anunțată licitația pentru „autostrada” Craiova – Lugoj, iar în luna mai au fost aprobați indicatorii tehnici pentru A7, autostrada care va face legătura între București și Moldova.

Totodată, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A. va scoate din fondul forestier 13,5337 ha de teren forestier, pentru „Drumul expres Craiova-Pitești și legăturile la drumurile existente”, tronsonul 3, aflat pe raza localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași-Măgura, Tătulești, Colonești și Bărăști din județul Olt, acesta fiind considerat obiectiv de interes național și utilitate publică.

Drulă a anunțat licitația pentru „autostrada” Craiova – Lugoj

Percheziții pentru destructurarea unui grup infracțional de peste 300 de persoane

DIICOT

17 percheziții au loc în București și alte cinci județe, pentru destructurarea unui grup infracțional organizat, de peste 300 de persoane, specializat în fraude informatice, înșelăciune și spălare de bani, informează DIICOT, citat de G4Media.

Prejudiciul este uriaș, de 7 milioane de euro, iar printre companiile naționale păgubite se află Nuclear Electrica, Imprimeria Națională, Regia de Transport Timișoara, Regia Domeniului Public Cluj, dar și Casa Națională de Pensii Publice ori Compania Municipală de Consolidări București, potrivit Știri pe Surse.  

„În această dimineață, procurorii DIICOT – Structura Centrală împreună cu IGPF și IGPR efectuează 17 percheziții în București și alte 5 județe, într-o cauză vizând destructurarea unui grup infracțional organizat, format din peste 300 de persoane, specializat în săvârșirea de fraude informatice, înșelăciune și spălare de bani. Membrii grupului infracțional induceau în eroare angajații unor autorități publice din România și din străinătate (în special Spania), instituții publice sau instituții de interes public cu privire la schimbarea contului bancar în care urmau a fi efectuate plățile aferente unor facturi neachitate, emise de către furnizorii acestora, iar după încasarea sumelor, acestea erau transferate în alte conturi controlate de grupare, iar mai apoi extrase prin intermediul unor «săgeți»”, au transmis reprezentanții DIICOT.

În cauză se fac cercetări și pentru spălare de bani, sumele de bani ce au făcut obiectul mecanismului de spălare fiind estimate la peste 7 milioane de euro.

Primăria Iași, vizată de procurorii DIICOT

Discuția pentru majorarea gigacaloriei la Ploiești a fost amânată

Majorarea prețului gigacaloriei la Ploiești a fost amânată. Aleșii locali au decis prorogarea proiectului care prevedea că o gigcacalorie va ajunge la tariful de 431,47 lei/ TVA inclus.

Prețul actual este de 375,26 lei/ Gcal/TVA inclus. 

În 2019, consilierii locali au decis ca prețul maxim local al energiei termice facturate populației să fie de 186,97 lei/Gcal, exclusiv TVA ( 222,49 lei/gca/tva inclus) și acordarea subvenției pentru anii 2019-2022, diferența urmând a fi subvenționată din bugetul local.

Dacă majorarea tarifului la gigacalorie va fi adoptată într-o șefință viitoare, efortul bugetar pentru a acoperi subvenția va fi de aproximativ 86.000.000 lei/ an ( aproximativ 17.500.000 euro). Și asta în condițiile în care buget total al municipiului Ploiești este de aproximativ 400.000.000 lei.

Cum la nivelul Uniunii Europene se discută permanent despre eliminarea subvențiilor la energia termică, înseamnă că cetățenii vor plăti integral prețul încălzirii. 

Aeroportul din Constanța, chemat în instanță

Foto Constanța Financiară

Firma TIAB, ce depusese documentația în cadrul procedurii de atribuire a unui contract de achiziție publică având ca obiect „upgrade balizaj” la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu din Constanța, a înregistrat pe rolul Curții de Apel Constanța un dosar cu privire la litigiul respectivei achiziții publice, relatează presa locală Ziua de Constanța. Termenul de judecată de la Curtea de Apel Constanța a fost stabilit pentru 18 august 2021.

Demersul făcut de TIAB vine ca urmare a deciziei adoptate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), prin care a respins „ca nefondată” contestația depusă de TIAB în contradictoriu cu SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu SA.  

Societatea a  contestat răspunsul din adresa nr. 6310/23.04.2021, reprezentând „Clarificare din oficiu”, publicată în SEAP în cadrul procedurii de atribuire „simplificată”, online, fără etapă finală de licitație electronică, a contractului de achiziție publică de lucrări având ca obiect „Upgrade Balizaj luminos la PDA dir.36”, cod CPV 45235000-3 (Rev. 2), inițiată de SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu SA, în calitate de entitate contractantă, și a solicitat: „(…) suspendarea procedurii de atribuire până la soluţionarea prezentei contestaţii; obligarea entităţii contractante să adopte măsurile necesare restabilirii legalităţii, în sensul: anulării în parte a clarificării din oficiu nr. 6310/23.04.2021, respectiv anulării ca nelegal a «răspunsului remediat»; obligarea entităţii contractante la plata cheltuielilor ocazionate de judecarea prezentei contestaţii constând în onorariu avocaţial”.

Potrivit SEAP, valoarea contractului este de 22.984.815,82 de lei, iar criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate-preț”. De altfel, pe site-ul e-licitatie.ro „termenul limita pentru primirea ofertelor / candidaturilor, a cererilor de participare sau a scrisorii de exprimare a interesului” a fost modificată până pe 27 iulie, semn că nu se ia în considerare oferta depusă de TIAB.

Brașovul și Constanța, printre orașele cu cea mai rapidă creștere economică din Europa

Rămâi conectat

6,124FaniÎmi place
București
ceață
4.5 ° C
5.1 °
3.8 °
82 %
2.1kmh
1 %
S
7 °
D
8 °
lun
8 °
mar
10 °
mie
5 °

Ultimul articol

Acordul UE–Mercosur este expresia cea mai concretă a eșecului de guvernare și pare că...

În ultimii ani, Uniunea Europeană a construit un discurs public obsesiv despre siguranță alimentară, sănătate publică și protecția consumatorului. În paralel, aceiași decidenți au...

Cristian Popescu Piedone, un actor-cheie în noua ecuație administrativă a Capitalei

Un moment de tranziție pentru administrația Bucureștiului Depunerea jurământului de către Ciprian Ciucu în funcția de primar general al Capitalei marchează începutul unei etape administrative...

Ludovic Orban se întoarce „acasă” și anunță că Forța Dreptei urmează a fuziona cu...

După o lipsă de câțiva ani din PNL, partid pe care l-a și condus, Ludovic Orban ar putea renunța la partidul pe care l-a...