Foto: Facebook/Spitalul de Copii “Sf. Maria din Iași
Foto: Facebook/Spitalul de Copii “Sf. Maria din Iași

Atât asistentele, cât și medicii din România au fost acuzați, în nenumărate rânduri, de lipsa de empatie sau de faptul că pretind favoruri în bani, în momentul în care își fac meseria.

Prin intermediul unei postări publicate pe o platformă de socializare, o mămică, consultant în educație, a povestit experiența pe care a trăit-o, într-un spital din Iași.

Femeia a fost intrenată, împreună cu fiul în vârstă de 2 ani și 10 luni, la Spitalul de Copii “Sf. Maria din Iași.

”După câteva experiențe mai puțin plăcute, iată că a venit și momentul în care nu am de reproșat nimic nimănui”

Perioada spitalizării a fost efectiv fără reproș. După câteva experiențe mai puțin plăcute, iată că a venit și momentul în care nu am de reproșat nimic nimănui. Alăptez băiețelul de 2 ani și 10 luni și nimeni nu mi-a zis că e “rușine” din contră m-au încurajat să îi dau sân mai ales după operație (la 1-2 ore). Cred că problema de cele mai multe ori este la noi mamele căci ne panicăm foarte tare și repede”, a scris femeia.

Deși a recunoscut că așteptările pe care le au oamenii în momentul în care se confruntă cu o urgență medicală nu sunt mari, consultantul în educație a precizat că există și multe persoane care dezinformează, prin postările publicate în spațiul media

 “Mi s-a tot spus să fiu pozitivă, să cred că totul va fi bine, dar eu parcă stăteam la pândă să aștept să greșească cineva și de această dată nu a făcut-o nimeni. Cea mai grea perioadă a fost această așteptare dinaintea operației care a însemnat că băiețelul meu nu a putut să mănânce nimic. Da, a fost foarte greu să îl văd plângând, dar știam că totul este pentru binele lui, iar asta am înțeles ulterior”, a mai scris mămica.

Consultant în educație, despre medicii și asistentele de la Spitalul de Copii “Sf. Maria din Iași: ”Cadrele medicale acționează pentru binele copilului”

Consultantul în educație spune a primit de înțelegere și susținere pe tot parcursul internării.

Totuși, această înțelegere trebuie să fie una reciprocă, iar pacienții trebuie să ia în calcul faptul că personalul medical este format din oameni, nu din roboți.

Trebuie să mai înțelegem cumva, chiar dacă este greu când ne vedem copilul/copiii bolnavi că și asistentele și medicii toți de din spital sunt oameni și nu roboți. Un singur lucru e cert, ei acționează pentru binele copilului. Sigur că apar situații când noi considerăm că știm mai bine ce este pentru copil (vai de câte ori am crezut asta) și ceilalți greșesc. În acele momente este mai bine să reflectăm și să înțelegem că binele copilului este cel mai important. Am fost foarte stresată până a venit momentul operației propriu-zise. Dar am avut parte de înțelegere și susținere și astăzi pot spune că mă bucur că în sfârșit a trecut”, se arată în postarea distribuită pe contul de Facebook.

Articolul precedentGreenpeace: ”UE ignoră apelurile specialiștilor climatici”
Articolul următorOradea: Droguri ascunse și amestecate cu 24 de tone de pământ de flori
Jurnalist full-time / Pesimist part-time