La aeroportul Otopeni este posibil să se producă temporar aglomerări la procesarea bagajelor pe fluxul de sosiri, care vor creşte timpul de aşteptare pentru pasagerii care îşi recuperează bagajele de cală, a anunțat conducerea CN Aeroporturi Bucureşti S.A (CNAB), potrivit newsbucuresti.ro.

Echipamentele de procesare a bagajelor de cală pe fluxul de sosiri, modernizate

Potrivit conducerii companiei, de luni încep lucrările de modernizare ale echipamentelor de procesare a bagajelor de cală pe fluxul de sosiri, urmând să se lucreze la patru dintre cele şase benzi,  investiţia totală fiind de peste 3,2 milioane de euro. Astfel, vor fi înlocuite, în prima etapă, patru dintre cele 6 benzi de bagaje şi echipamentele aferente de pe fluxul de sosiri internaţionale.„Lucrările se vor derula etapizat şi vor dura cinci luni şi jumătate. Primele benzi de bagaje înlocuite vor fi benzile 3 (etaj 1) şi 4 (parter) ulterior urmând să fie înlocuite, pe rând, şi celelalte două (1 şi 2, ambele la etaj)”, a anunțat compania.

Potrivit oficialilor companiei, lucrările vor conduce la o reducere temporară a capacităţii de procesare, de la 6 la 5 benzi de bagaje, şi chiar la 4 benzi în anumite perioade de timp, motiv pentru care lucrările au fost programate pentru perioada de extrasezon. „În final, după o investiţie de 3.2 milioane euro, se va obţine o capacitate suplimentară de 20% şi o reducere substanţială a timpului de aşteptare la sosirea bagajelor. Precizăm că trei dintre aceste benzi sunt în funcţiune de la deschiderea aerogării Sosiri (2003)”, a mai precizat CNAB.

Lucrările de modernizare vor dura cinci luni şi jumătate

„CNAB, împreună cu agenţii de handling, a stabilit măsurile necesare pentru ca eventualul disconfort resimţit de pasageri să fie minimizat, aceasta însemnând în primul rând ca timpul de aşteptare la recuperarea bagajelor de cală să nu crească. Totodată, CNAB va lua, împreună cu antreprenorul, toate măsurile posibile pentru ca perioadele de nefuncţionare pentru benzile care se înlocuiesc să fie minimizate iar la finalul lucrărilor, estimat pentru jumătatea lunii februarie 2023, pasagerii să beneficieze de un sistem modern, silenţios şi cu o capacitate sporită, implicit de scurtarea timpului de aşteptare”, se mai arată în comunicat.

Germania s-ar putea confrunta cu pene de curent din cauza folosirii unui număr mare de radiatoare electrice

Articolul precedent Rareș Bogdan, mesaj adresat tinerilor liberali: Nu mâncați făină de greieri, nu opriți apa când vă spălați pe dinți
Articolul următorUniunea Europeană propune montarea contoarelor care limitează de la distanță consumul de energie electrică