Foto: RAJA S.A.
Foto: RAJA S.A.

RAJA SA dorește să informeze toți abonații că, în perioada 30 noiembrie – 03 decembrie 2023, casieriile RAJA și birourile care interacționează cu publicul vor fi închise.

În această perioadă, abonații au la dispoziție alternative pentru efectuarea plăților, cum ar fi contul de client RAJA (accesibil pe site-ul www.rajac.ro sau prin aplicația mobilă), transferul bancar sau plata automată

Clienții care nu au acces la soluțiile de plată online pot achita facturile la punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco. Documentele necesare pentru diverse servicii pot fi transmise prin mijloacele de comunicare online disponibile pe pagina web a companiei: https://rajac.ro/contact/

În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA responsabile de furnizarea continuă a serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se va desfășura fără întreruperi.

În cazul apariției unor disfuncționalități la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții pot apela la numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, disponibil 24 de ore din 24.

Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a avariilor sau problemelor apărute în sistem, asigurând astfel că utilizatorii beneficiază de serviciile noastre la parametrii optimi.

Începând cu data de luni, 4 decembrie 2023, RAJA SA va reveni la programul său normal de lucru.

Articolul precedentAngajații CNSAS fac apel către guvernanți pentru o „justă ierarhizare, dimensionare și finanțare”
Articolul următor400 de lei, mită oferită unui polițist din Prahova