Foto: RAJA S.A.
Foto: RAJA S.A.

Pe data de 1 mai 2023, casieriile și departamentele RAJA care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise.

În cazul în care abonații doresc să plătească facturile, pot utiliza contul de client RAJA disponibil pe pagina web a societății sau prin aplicația mobilă, transfer bancar sau direct debit, punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco.

Activitatea structurilor RAJA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate va continua fără întrerupere.

Documentele și actele specifice pentru diverse servicii pot fi transmise prin e-mail la adresele indicate pe pagina web a societății.

Pentru situații de urgență la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții RAJA pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, disponibil 24 de ore din 24

Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze prompt pentru remedierea tuturor avariilor sau problemelor care apar în sistem, astfel încât utilizatorii să beneficieze de serviciile RAJA la parametri optimi.

Programul normal de lucru se va relua începând de marți – 02 mai 2023.

Remintim că RAJA Constanța a lansat un nou serviciu de call center disponibil non-stop pentru abonații săi.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Articolul precedentUDMR își alege președintele în weekend, în cadrul celui de-al 16-lea Congres
Articolul următorVa fi sistată apa în centrul municipiului Constanța
Jurnalist full-time / Pesimist part-time