Paul Anghel și Horia Constantinescu reprezintă Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, în calitate de director general, respectiv de președinte al acestei instituții. După cum îi puteți urmări în videoclipul postat pe noi, cei doi sunt absolut dezinhibați când vorbesc unul cu celălalt. Cu alte cuvinte, se intervievează reciproc și în felul acesta scapă de jurnaliștii „neascultători”, atenți la detalii și mai ales curioși. Când nu vor să răspundă unor întrebări legate de activitatea lor publică, conducerea ANPC răspunde sec: „informațiile solicitate nu sunt de interes public”. Așa s-a întâmplat și în cazul nostru, când am dorit să detalieze câteva afirmații punctuale ale reprezentanților Blue Air. Această companie i-a acuzat pe cei doi șefi ai ANPC de pretinderea unei șpăgi. Nu știm dacă această firmă, amendată cu două milioane de euro, are probe în acest sens, însă, comportamentul celor care sunt „imaginea” ANPC a lăsat loc de multe interpretări și considerăm că e firesc să ne întrebăm(încă) unele lucruri de interes public. Puteți(re)citi aici la ce NU au răspuns șefii ANPC.
Șefii ANPC se intervievează reciproc. „PHODCAST” despre transportul public
Cei doi șefi ai ANPC sunt foarte activi pe rețelele de socializare. Postează foarte des(n.r. într-o primă fază, am crezut că sunt social media specialiști), însă, numai aspectele pe care le vor. Paul Anghel și Horia Constantinescu au lansat „PHODCAST”, un așa zis „podcast”, în care vorbesc între patru pereți. Ulterior, discuția devine publică pe Youtube și pe Facebook. Evidem, faptul că sunt activi pe rețelele de socializare ne duce cu gândul la transparență, însă(…)evită „întrebările grele” și ne amintește „dictatură” , de tehnici de manipulare a opiniei publice. Atitudinea „eu întreb, eu răspund” este menită de a distrage atenția de la lucrurile cu adevărat interesante.
Îi puteți urmări pe cei doi în videoclip și puteți trage singuri concluziile. Vă recomandăm să reflectați și la faptul că persoanele publice care evită să răspundă la întrebările legate de activitatea lor țin audiența în mediocritate și ignoranță, lucru pe care zin.ro nu l-a acceptat.