Captură video BBC
Captură video BBC

Facebook și-a schimbat numele în Meta, ca parte a unui rebrand major.

Prin urmare, compania a afirmat că își extinde acoperirea dincolo de rețelele sociale, în domenii precum realitatea virtuală (VR).

Modificarea nu se aplică platformelor individuale, cum ar fi Facebook, Instagram și Whatsapp, ci doar companiei-mamă care le deține.

Facebook nu este prima companie care recurge la astfel de schimbări. În 2015, Google și-a restructurat compania numind firma-mamă Alphabet. Cu toate acestea, numele nu a avut succes.

Mark Zuckerberg a anunțat noul nume în timp ce a dezvăluit planurile de a construi un „metavers” – o lume online în care oamenii se pot juca, lucra și comunica într-un mediu virtual, folosind adesea căști VR.

De asemenea, Zuckerberg a adăugat că marca existentă nu poate ”reprezenta tot ceea ce facem astăzi” și trebuie să se schimbe.

Meta provine din greacă, iar cuvântul înseamnă ”dincolo”

De-a lungul timpului, am fost văzuți ca o companie metaversă. Vreau să ne ancorăm munca și identitatea pe ceea ce ne construim. Acum ne raportăm la afacerea noastră ca la două segmente diferite: unul pentru familia noastră de aplicații și unul pentru munca noastră pe viitoarele platforme. Ca parte a acestui lucru, este timpul să adoptăm un nou brand de companie care să cuprindă tot ceea ce facem. Trebuie să reflecte cine suntem și ceea ce sperăm să construim”, a declarat Mark Zuckerberg, într-o conferință virtuală.

Compania a dezvăluit, de asemenea, un nou semn la sediul său din Menlo Park, California. În cursul zilei de joi, logo-ul „Like” a fost înlocuit cu simbolul degetului mare în sus.

Zuckerberg a mai precizat că noul nume reflectă faptul că, în timp, utilizatorii nu vor mai trebui să folosească Facebook pentru a utiliza celelalte servicii ale companiei.

Articolul precedentRAJA se implică și se alătură campaniei naționale de vaccinare
Articolul următorNicușor Dan: „PMB poate să mărească subvenția pe care o acordă”
Cristina Antal
Jurnalist full-time / Pesimist part-time