Biroul de Comunicare al Societății RAJA precizează că, în intervalul 22-25 aprilie 2022, casieriile și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise.
Cu toate acestea, pentru efectuarea plăților, abonații pot folosi serviciile online, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), virament bancar sau direct debit.
Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point sau Westaco.
În perioada sărbătorilor de Paște, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere
”Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametri optimi”, au declarat reprezentanții societății..
Începând de marți, 26 aprilie 2022, societatea își va relua programul normal de lucru.
Personalul societății va răspunde cu promptitudine solicitărilor
Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A. Constanța.
Pentru informații direct pe e-mail, referitoare la întreruperile de apă potabilă, ca urmare a lucrărilor programate pe rețeaua centralizată de furnizare, transmiteți o solicitare, în care menționați zona de interes, pe adresa informare.publica@rajac.ro.