Hotel din Mamaia, somat să returneze banii aferenți unui sejur

Un turist nemulțumit de ceea ce a primit în schimbul banilor dați pe un sejur a cerut să primească suma înapoi. Și nu oricum, ci în instanță

De la hotel, direct în sala de judecată.

Judecătoria Constanța s-a confruntat cu un proces cu care nu se confruntă chiar în fiecare zi. Cu toate că nemulțumirile turiștilor cu privire la serviciile oferite de hotelurile de pe litoral sunt, poate, la ordinea zilei, mai ales în sezonul estival, un proces în acest sens se întâmplă mai rar. Astfel, un turist nemulțumit de ceea ce a primit în schimbul banilor dați pe un sejur, a cerut să primească suma înapoi. Și nu oricum, ci în instanță.

Un turism a ajuns la hotel, doar ca să constate că serviciile nu sunt cele dorite

În 2019, turistul în cauză cumpăra un pachet de servicii la hotel, mai exact fiind vorba despre un apartament în regim all inclusive, în perioada 1-5 iulie 2019, în incinta Hotelului Victoria din Mamaia (Constanța) și plătea pe acesta aproximativ 3.800 lei, relatează Adevărul. Motivația apartamentului era explicată de faptul că, având doi copii, ambii sub trei ani, ar fi avut nevoie de spațiu suplimentar. De la sine înțeles că turistul își dorea condiții decente pentru familia sa, de asemenea.

Ajungând la locație, omul a constatat că denumirea de apartament era un pic exagerată, între camere neexistând uși care să atenueze eventualele zgomote făcute de copiii săi mici, așadar acesta a raportat nemulțumirea la recepție, unde i s-a comunicat faptul că nu se pot monta uși între camere și că nu ar exista o astfel de obligație din partea hotelului.

În plus, relatează fostul client al hotelului, nici băile nu ar fi fost renovate, din interiorul acestora emanând un miros destul de puternic de canalizare.

„La faţa locului nu se găseau jucării pentru copii, iar locul unde era amenajat presupusul loc de joacă pentru copii era total nepotrivit (pietre, pământ etc.), copiii riscând în orice moment să se accidenteze”, spune turistul care adaugă, de asemenea, că pe site-ul hotelului apărea un astfel de avantaj, neonorat ulterior.

Constanța, cu vederea spre mare

Ce părere au reprezentanții Hotelului Victoria, din județul Constanța

Reprezentanții Hotelului Victoria din Mamaia au declarat că, la rândul său, clientul ar fi dat dovadă de o atitudine necooperantă, majoritatea cerințelor transformate în nemulțumiri fiind rezultatul direct al comunicării cu doar o zi înainte de sosire. De asemenea, declară aceștia, omului i s-ar fi oferit o altă cameră pe care a refuzat-o însă, declarând că își dorește banii înapoi.

„Unitatea de cazare a fost construită şi amenajată în acord cu legislaţia şi standardele hoteliere în vigoare şi anterior încadrării hotelului în categoria hotelurilor de trei stele, imobilul a fost verificat pentru îndeplinirea tuturor condiţiilor necesare obţinerii acestei calificări”, se apără reprezentanţii hotelului.

Hotelul va restitui suma aferentă sejurului

„În referire la spaţiul pentru picioare în dreptul vasului de toaletă, instanţa constată critica reclamantului întemeiată. Împrejurarea că baia are suprafaţa minimă prevăzută de dispoziţiile Ordinului nr. 65/2013, nu înlătură obligaţia pârâtei de a le amenaja astfel încât obiectele sanitare să poată fi utilizate în condiţii decente de consumatori”, spun judecătorii.

Articolul precedentCîțu: ”Oamenii nu înțeleg și nu știu să citească un buget”
Articolul următorMinistrul Sănătății a aflat din gura lui Alexandru Rafila de ce trebuie să demisioneze
Iulia KELT
Jurnalist full-time, fotograf part-time, graphic designer sfert-time. În timpul liber îmi slujesc pisica, mă plimb cu bicicleta și dezvolt obsesii legate de Star Trek.