Conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 200 mm, de la intersecția străzilor Izvor cu Cerbului din municipiul Constanța a înregistrat o avarie, astăzi – 11 martie 2024.
Pentru remedierea acesteia, echipele RAJA au fost nevoite să sisteze furnizarea apei potabile, în intervalul orar 08.30 – 17.00.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii de pe străzile:
Izvor, Soveja, Ștefăniță Vodă, Constantin Brâncuși;
Cei aflați în perimetrul delimitat de străzile Fulger – Soveja – Barbu Ștefănescu Delavrancea – Biruinței – Fulger, cu străzile adiacente;
Cei arondați punctelor termice 169, 174, 175 și 178.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, au precizat reprezentanții societății RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.