Biroul de Comunicare al societății RAJA S.A. aduce la cunoștința tuturor abonaților că luni, 15 august 2022, casieriile și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise.
Cu toate acestea, în data de 15 august dispeceratul, echipele de intervenție, dar și reprezentanții societății care asigură buna desfășurare a proceselor de alimentare cu apă și de preluare a apelor uzate vor lucra în program normal.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24
”Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametrii optimi”, se precizează în comunicatul transmis de reprezentanții Biroului de Comunicare.
Începând de marți, 16 august 2022, casieriile RAJA își vor relua programul normal de lucru
Pentru efectuarea plăților, abonații pot folosi serviciile online, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.rosau prin aplicația de mobil), virament bancar sau direct debit.
Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point sau Westaco.