În această seară, 8 octombrie 2023, între orele 17:30 și 18:00, Stația de Pompare și Tratare Palas a suferit variații de tensiune din cauza vântului puternic, afectând alimentarea cu energie electrică a pompelor stației.
Mai multe cartiere din zona Palas se confruntă cu presiune scăzută la apă sau cu absența apei potabile
Prin urmare, mai multe cartiere – CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km 4-5, Km 5, Poarta 6, Abator, Gara, Casa de Cultura, Inel I și Inel II – experimentează presiune redusă în furnizarea apei potabile din cauza întreruperilor de tensiune.
În această situație, consumatorii de la etajele superioare ale blocurilor rămân fără apă potabilă.
Reluarea furnizării apei potabile se va efectua în aproximativ 2 ore
Echipele RAJA depun eforturi pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță, dar operațiunile lor sunt condiționate de stabilizarea alimentării cu energie electrică.
Având în vedere zona extinsă deservită și dimensiunile rețelei, pentru a restabili presiunea în sistem și pentru ca toți abonații să beneficieze din nou de apă la presiuni normale, se estimează o perioadă de aproximativ 2 ore.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.