Sursa foto: Facbook/Poșta Română
Sursa foto: Facbook/Poșta Română

În oficiile de la Poșta Română, clienții vor găsi atât produse alimentare, cât și nealimentare.

Acest proiect debutează cu o etapă pilot, în 4 oficii poștale din Pitești, în parteneriat cu Auchan.

Conform comunicatului transmis de Poșta Română, gama selecționată și pusă la dispoziție “by Auchan” este formată din aproximativ 150 de produse. Gama este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 metri pătrați, în incinta oficiilor poștale.

În oficiile din Poștă, clienții vor putea găsi produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare

Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România a precizat că, după parteneriatul inovator care a fost început alături de Petrom, se va da curs unei noi provocări de business.

Prin urmare, produsele acestui specialist alimentar vor fi găsite în oficiile liderului serviciilor poștale din România, Poșta Română.

Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim și mai bine locuitorii, cu produse și servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale. Mulțumesc partenerilor noștri și sunt convins că împreună facem un pas către viitor pentru ambele companii”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română: ”Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței”

Ne-am dorit foarte mult să încheiem acest parteneriat cu Auchan, unul dintre cei mai importanți retaileri de pe piața europeană. Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.

În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.

Conform sursei citate, primul parteneriat a constat în servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online auchan.ro prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de Poșta Română.

Articolul precedentInvestiții desfășurate de către RAJA SA prin Programul Operațional Infrastructura Mare
Articolul următorMoment istoric pentru România, în urmă cu 23 de ani. Vizita celui mai îndrăgit Papă la București a scos sute de mii de oameni în stradă
Jurnalist full-time / Pesimist part-time