În vederea executării lucrărilor de remediere a unei avarii survenite la nivelul unui branșament de pe aleea Albatrosului din municipiul Constanța, echipele RAJA sistează furnizarea apei potabile, astăzi – 11 iunie 2024, în intervalul orar 08.30 – 16.30.
Nu vor beneficia de apă potabilă consumatorii din cartierul CET cu punctele termice aferente 207 și 211
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul emis de reprezentanții societății RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.