Astăzi – 16 martie 2024, echipele RAJA intervin pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii pe conducta de aducțiune cu diametrul de 600 mm, de pe strada Narciselor din orașul Năvodari.
Pentru realizarea acestor operațiuni, în intervalul orar 10.00 – 18.00, se întrerupe furnizarea apei potabile consumatorilor din localitățile Lumina și Corbu, dar și în zonele Industrială și Peninsula din Năvodari.
Având în vedere numărul mare de abonați afectați, inițial, echipele de intervenție au încercat să repare defecțiunea cu conducta sub presiune, dar din cauza debitului mare de apă a fost necesară sistarea furnizării apei pe tronsonul avariat
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul publicat de Biroul de Comunicare al societății RAJA din Constanța.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.