Clienții Hidroelectrica au aparent la dispoziție o nouă platformă pentru a menține un contact de calitate cu compania.
Chiar dacă unii clienți se plâng pe pagina de Facebook a aceleiași companii că nu răspunde nimeni „la întrebari sau comentarii. Niciodată n-au răspuns, nimănui”, reprezentanții Hidroelectrica spun că aplicația dezvoltată acum, iHidro, va avea un link către Q Desk – aplicaţia de gestionare a reclamaţiilor şi sesizărilor… la un moment dat.
iHidro a fost lansată astăzi și este disponibilă pentru sistemele Android şi iOS, aplicația dezvoltată de Hidroelectrica oferind inclusiv şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Potrivit unui comunicat al companiei, citat de Agepres, prin aplicație poate fi monitorizat consumul – pe pagina principală a aplicaţiei, se poate verifica soldul curent şi ultima factură emisă, istoricul de consum, se poate raporta indexul autocitit „pentru o mai bună gestionare a consumului de energie şi gestionarea locurilor de consum – clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract”.
Totodată, aplicaţia are și o secţiune dedicată facturării, cu informații despre facturile emise şi istoricul plăţilor, plus una dedicată utilizării, unde se poate introducere indexului autocitit şi consultarea istoricului de consum. În același timp, secţiunea Servicii are un link către portalul client.hidroelectrica.
La acest moment, când este accesată aplicația de pe desktop, este însă un singur mesaj disponibil: „We’re down for maintenance”.