Foto: Radio Eco Natura
Foto: Radio Eco Natura

Clienții Hidroelectrica, fie ei casnici sau non-casnici, pot solicita companiei furnizoare de energie electrică eșalonarea plății facturilor.

Anunțul a fost făcut de companie, potrivit Hotnews, facilitatea oferită fiind aceea de a da posibilitatea clienților de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale.

Chiar dacă termenul de plată a facturilor emise este de 45 de zile în cazul clienților casnici și 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, la cerere, data poate fi modificată, astfel încât facturile scadente să aibă un alt termen.

Potrivit sursei citate, Hidroelectrica a pus la dispoziție formulare tip pentru cererea de eșalonare, diferite în funcție de clienți. Astfel, clientii casnici trebuie să completeze formularul disponibil aici, în timp ce formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor non-casnici poate fi descărcat de aici.

Ulterior, formularele pot fi trimise fie la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro, fie, în format fizic, la sediile sucursalelor Hidroelectrica, precum și la sediul central.

Conform Antena 3, Hidroelectrica ocupă a treia poziţie în topul furnizorilor de energie electrică din România, compania având, până la 31 decembrie, o ofertă de preţ de 0,25 lei/kwh. Sursa citată arată că, după 1 ianuarie, societatea susţine că va avea în continuare cel mai bun tarif din piaţă.

Articolul precedentAnca Dragu, despre proiectul de lege privind pensiile speciale: „O cosmetizare pe ici, pe colo”
Articolul următorDirector la uzina care produce armament din Plopeni, acuzat că a primit bani și carne de miel pentru câteva contracte