Sursă foto: Facebook/Ministerul Afacerilor Interne
Sursă foto: Facebook/Ministerul Afacerilor Interne

O femeie de 85 de ani din judeţul Vrancea s-a rătăcit în drum spre casă.

Femeia a fost salvată de apelul unui operator al unui call-center de la o companie de telefonie mobilă, care o sunase să îi facă o ofertă pentru un abonament.

În acel moment, bătrâna i-a spus că s-a rătăcit, iar operatorul a apelat numărul unic de urgență.

Operatorul a sunat imediat la 112, a comunicat toate datele deținute, dar și pe cele relatate de femeia de 85 de ani, reținând că localitatea ar fi un sat a cărui denumire începe cu litera „F” dintr-o zonă de munte

”- Bună ziua, vă deranjăm cu o ofertă foarte avantajoasă! Dumneavoastră aveți o cartelă, nu v-ar interesa să treceți pe abonament?

– Nu știu, mamă, ce e aia. Am 85 de ani, nu mă pricep la ce zici. Acum nici nu știu pe unde sunt, că nu prea mai văd bine. Sunt pe undeva pe lângă sat.

– Adică v-ați rătăcit?

– Da! Cred că m-am rătăcit… Am luat-o pe o scurtătură și acum nu știu unde am ajuns.

– Rămâneți unde sunteți! Sun eu acum la 112, sigur vă ajută oamenii de-acolo!”, se arată în textul distribuit de Ministerul Afacerilor Interne din România.

După 40 de minute de căutări, femeia a fost găsită

Aceasta le-a spus polițiștilor că, deși nu mai vede bine, reușise să ajungă la rude, în centrul satului. În momentul în care a plecat spre casă, a luat-o pe o scurtătură, așa cum făcuse de atâtea ori.

La telefon nu a mai răspuns pentru că, din cauza panicii, nu mai reușea să apese pe taste.

Polițiștii au condus-o acasă și, din fericire, nu a avut nevoie de îngrijiri medicale.

Articolul precedentGrindeanu: ”Construcția tronsonului cu tuneluri (Margina-Holdea) de pe Autostrada Lugoj-Deva a intrat în linie dreaptă!”
Articolul următorStadiul lucrărilor din municipiul Constanța desfășurate în intervalul 11 – 13 octombrie
Cristina Antal
Jurnalist full-time / Pesimist part-time