După ce a plasat o comandă online, un bărbat din Cluj s-a văzut nevoit să facă plângere la Direcția Sanitar Veterinară.
Clujeanul a comandat mâncare de la un restaurant renumit din oraș, dar a primit, alături de pizza comandată, și o muscă.
Clujeanul a sunat pentru a reclama incidentul, dar reprezentanții restaurantului susțin că vina nu le aparține
”Am comandat de la Pizzeria d’autore din Cluj și când am deschis cutia am observat că pe o pizza era o muscă gătită. Am sunat la ei și au dat din coate, spunând că nu știu cum s-a întâmplat, dar atât”, a povestit bărbatul din Cluj, pentru publicația Gândul.
Potrivit angajaților de la restaurantul în cauză, insecta pe care clientul susține că a găsit-o în pizza nu avea cum să ajungă acolo în timpul coacerii.
Aceștia au explicat procesul de coacere, declarând că, în cuptorul cu lemne, temperatura ajunge la 400 de grade Celsius.
Mai mult, angajații susțin că procesul de ambalare durează câteva secunde și are loc într-un mediu controlat.
Reprezentanții restaurantului din Cluj: ”După predarea pizzei către client, nu mai putem controla ceea ce se întâmplă”
”Bineînțeles, după predarea pizzei către client, nu mai putem controla ceea ce se întâmplă. Îi asigurăm pe clujenii care apreciază rețetele noastre că Pizzeria-trattoria d’autore respectă toate normele sanitare și de producție. Bineînțeles, regretăm experiența pe care a avut-o clientul nostru și ne-am oferit, încă de la prima sesizare către noi, să îi refacem gratuit comandă, chiar dacă musca ar fi putut ajunge pe pizza după predarea acesteia”, au declarat angajații pizzeriei.