Kelemen Hunor s-a prins, în sfârșit, că cetățenii din mediul rural nu se uită pe Facebook

Kelemen Hunor recunoaște că metodele de convingere ale Guvernului, în ceea ce privește campania de vaccinare, nu se adresează tuturor, ci mai degrabă celor care nu au nevoie să fie convinși ca să se vaccineze

Foto: preluare Capital

Un pic cam târziu, însă vicepremierul Kelemen Hunor pare să-și fi dat seama de faptul că există o mare discrepanță între mediul urban și cel rural, atunci când vine vorba despre vaccinarea populației. În timp ce locuitorii din orașe au acces la medii de informare, spre exemplu la Facebook, în mediul rural, fapt valabil în mod deosebit populației vârstnice, informarea lipsește cu desăvârșire astfel că, aceștia sunt tentați să ignore campania de vaccinare, lucru observat, de altfel, inclusiv din statistici.

Kelemen Hunor: „Eu aștept să încercăm să creștem dorința de vaccinare. Nu va fi ușor, dar trebuie să mergem dincolo de această campanie de informare cu vaccinul, cu medici, spre mediul rural. Vedem că în mediul rural lucrurile stau un pic diferit”

Prin Facebook nu vom reuși să ajungem la acești oameni, e obligatoriu să încercăm, logistic trebuie o organizare bună, să ajungem în fiecare comună, în fiecare localitate, altfel nu vom reuși să creștem gradul de vaccinar, remarcă Kelemen Hunor, cel care afirmă de asemenea că, dacă ar fi după el, ar merge mai departe, cu toate că o astfel de ipoteză nu ar fi fost discutată în coaliție, până acum.

Eu aș merge mai departe, nu am discutat în coaliție, nu am discutat în Guvern, ar trebui poate o campanie nu numai pe Facebook, dar și în radio și în televiziuni, o campanie mult mai agresivă, între ghilimele. Cei din mediul rural nu se uită la Facebook, nu urmăresc politicienii, nu urmăresc nici pe cei care au o anumită influență în mediul urban, în bula lor. Deci eu aș merge și aș prefera să găsim o soluție să facem și o campanie inclusiv prin televiziunile și radiourile comerciale private”.

Kelemen Hunor, la RFI

Mungiu Pippidi, îngrijorată de amestecul „cotrocenist”

Mai mult, mesajele din campania pro-vaccinare par să se adreseze mai mult celor care nu au nevoie de convingere, fapt remarcat inclusiv de jurnalistul care l-a intervievat pe Kelemen Hunor. „În acest moment, degeaba repetăm în bula noastră mesajele, că aceste mesaje nu vor ajunge la cei care probabil că nu sunt sceptici, eventual au niște rețineri, dar pur și simplu, în mediul rural, aceste mesaje nu ajung la oameni”, a răspuns liderul UDMR, adăgând că trebuie găsite soluții adaptate pentru fiecare cetățean în parte. (…) „trebuie să mergi cu vaccinul la om, nu trebuie să aștepți să vină omul la tine, să se vaccineze”, a mai spus Kelemen Hunor, pentru sursa citată anterior.

Articolul precedentMungiu Pippidi, îngrijorată de amestecul „cotrocenist”
Articolul următorParchetul General a schimbat încadrarea asasinatului de la Arad
Iulia KELT
Jurnalist full-time, fotograf part-time, graphic designer sfert-time. În timpul liber îmi slujesc pisica, mă plimb cu bicicleta și dezvolt obsesii legate de Star Trek.