Sursă foto: Facebook/Poșta Română
Sursă foto: Facebook/Poșta Română

Poșta Română vrea schimbarea radicală a codurilor poștale, cele clasice, stabilite pe baza criteriului geografic, fiind înlocuite de coduri poștale unice digitalizate, potrivit g4media.ro.

Anunțul a fost făcut de Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română. Practic, fiecare persoană va avea propriul cod postal, ea putând fi găsită de postaș indiferent unde se află.

Poșta Română vrea să cumpere cutii și ghișee poștale

Deși le-a numit cutii poștale digitale, directorul general al Poștei Romane a comunicat că institutia a lansat procedura de achiziționare a 3.000 de cutii poștale și 75 ghișee poștale.

”Noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se găseşte persoana respectivă poştaşul să îl găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a declarat Viorel Ștefan.

Potrivit directorului general al Postei Romane, vă fi creată o ”rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor”.

O mie de biciclete electrice vor fi achiziționate de Poșta Română în vederea eficientizării livrărilor

Contractul scos la licitație este de 5 milioane de lei, iar bicicletele ar urma să aibă maximum 30 de kilograme și un cadru unisex inscripționat cu logo-ul Poștei.

Ministerul Comunicațiilor este acționarul principal al Postei Romane, fiind una dintre cele mai ineficiente companii din țară.

Salarii mai mari pentru angajații de la Poșta Română

Articolul precedent Stare de alertă decretată în Portugalia, din cauza incendiilor de vegetaţie
Articolul următorCel mai sărat lac din România, afectat de secetă