Foto: Facebook/eMag
Foto: Facebook/eMag

Mai multe companii au ironizat afirmațiile făcute de George Buhnici, alegând să-și promoveze produsele printr-o metodă cel puțin amuzantă.

Dacă Gillette a încurajat femeile să își accepte imperfecțiunile, eMag a publicat, pe Facebook, imaginea unei tomate, adăugând textul ”Roşie cu vergeturi, ar spune unii. Roşie adevărată spunem noi”.

George Buhnici primește replici de la Freshful by eMag și Gillette

În același context, compania Gillette Venus Romania a adăugat, lângă reclama la aparate de ras, hashtag-ul: ”pielea mea-regulile mele”

E OK să ai vergeturi și să mergi la plajă. Tot ce contează este să te simți confortabil în propria piele. Vom repeta asta până când nu va mai fi nevoie să o spunem. #pieleamearegulilemele”, se arată în reclama la aparatele de ras Gillette.

Fostul jurnalist a ajuns și vizorul CNA-ului

Monica Gubernat, membră CNA a informat că se va autosesiza în cazul scandalului produs de vlogger. Declarațiile au fost făcute în cadrul şedinţei CNA organizată ieri, 21 iulie.

Pentru că avem o nouă lege şi pentru că George Buhnici este vlogger, mă voi autosesiza în acest caz”, a declarat Monica Gubernat la finalul şedinţei, fără a oferi alte amănunte, potrivit Paginademedia.ro.

Mai mult, Gubernat a fost ăntrebată de jurnaliștii de la Paginademedia.ro despre părerea personală referitoare la afirmațiile făcute de George Buhnici.

Aceste afirmații au fost considerate de mulți defăimătoare, sexiste, misogine și discriminatorii.

Nu pot să spun nimic momentan. Ar însemna să am antepronunţ. Mai întâi trebuie să văd declaraţiile integrale şi apoi vom analiza situaţia în şedinţa CNA”, a declarat reprezentanta CNA

Articolul precedentȘocant: Un tânăr și-a scris numele și CNP-ul din buletin pe picior, după ce a fost abandonat pe munte de către prieteni
Articolul următorUn jurnalist român, ajuns la Mamaia: ”Presa exagerează, de dragul de a face vâlvă, iar televiziunile chiar ne mint”
Jurnalist full-time / Pesimist part-time