Clienții acuză restaurantele de pe litoral că ar „recicla” mâncarea

Turiștii acuză: „hamsiile probabil că erau resturi de la alte mese”

Foto: preluare ReplicaOnline.ro

2021 este anul în care românii au ales, într-un număr foarte mare, vacanțele pe litoral, în detrimentul excursiilor în afara țării, așa cum erau obișnuiți. Motivul este unul cât se poate de simplu: regulile impuse în contextul pandemiei i-au obligat pe mulți dintre ai noștri, cei declarați împotriva imunizării Covid-19, să se reorienteze spre litoralul nostru, unde se poate spune că restricțiile nu există. Pe litoralul românesc nimeni nu te verifică dacă ești, sau nu, vaccinat și nici dacă porți mască în spațiile publice închise, în ciuda faptului că poliția mișună, în continuarea, prin stațiunile de la Marea Neagră.

Mai mulți turiști pe litoral, mai multe oportunități pentru restaurante să neglijeze normele sanitare sau chiar de bun simț

Potrivit ReplicaOnline.ro, mai mulți turiști veniți pe litoral, în Mamaia, ar fi acuzat că anumite restaurante încep să neglijeze normele sanitare sau de bun simț. Mai exact, aceștia au semnalat că ar fi primit produse alimentare „reciclate”, din farfuriile celor care nu au reușit să termine porția. Un turist a spus, pentru sursa menționată anterior, că ar fi comandat o porție de hamsie care părea colectată din resturile altor farfurii.

Alți turiști au mai relatat că ar fi primit porțiile de mâncare extrem de repede, de vreme ce restaurantul era plin iar respectivele feluri nu au cum să fie preparate într-un timp atât de scurt, nici măcar dacă ar fi fost pregătite parțial de dinainte. „Am vrut să luăm masa într-un local care, după nume, părea a fi un loc primitor și cu mâncare bună. Cu toate că localul era aproape plin, mâncarea ne-a fost adusă foarte repede, în aproximativ 7 minute. Având în vedere că produsele comandate (șnițel cu cartofi prăjiți, salată Caesar, ceafă de porc și o porție de hamsii) au timpul de preparare mult mai mare cred că unele dintre ele au fost doar încălzite, iar hamsiile probabil că erau resturi de la alte mese. Am chemat șeful de sală pentru a-i arăta mâncarea, însă acesta s-a declarat foarte ocupat singura concesie care ne-a fost acordată fiind returul porției de hamsii. Din cauza mâncării, mi-a fost rău toată ziua, am acuzat stări de vomă și dureri de cap. Cred că ar trebui controlați genul acesta de operatori economici care își bat joc pur și simplu de clienți”, a declarat o turistă pentru ReplicaOnline.ro.

Citește și: Microbuz cu pasageri lovit de tren. ISU Cluj a activat planul roșu

Articolul precedentCe se întâmplă cu apa de la Câmpina, la 72 de ore de la anunțul că nu este potabilă
Articolul următorCiolacu pune paie pe focul coaliției: „Mă întreb cum vor sta astăzi, la aceeași masă, 2 Dosare-Cîțu și Fără Penali în Funcție-Barna?”
Iulia KELT
Jurnalist full-time, fotograf part-time, graphic designer sfert-time. În timpul liber îmi slujesc pisica, mă plimb cu bicicleta și dezvolt obsesii legate de Star Trek.