Primăria Sectorului 5 și certificarea sistemului de management al calității

„O primărie mai aproape de oameni la doar un click distanță”, un proiect ce facilitează legătura dintre cetățenii Sectorului 5 și autoritățile locale

Primăria Sectorului 5 a obținut pentru prima dată certificarea sistemului de management al calității ISO 9001:2015 în cadrul proiectului „O primărie mai aproape de oameni la doar un click distanță” SIPOCA 661/SMIS 128825, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, se arată într-un comunicat de presă.

Procedura de obținere a certificatului ISO 9001:2015 a fost demarată în timpul mandatului Primarului Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone.

Prin această certificare se demonstrează angajamentul Primăriei Sectorului 5 de a respecta cerințele acceptate la nivel internațional, o garanție pentru desfășurarea eficientă și eficace a activității instituției. Sistemul de management al instituției este funcțional și conform cu standardele internaționale în domeniu, astfel, atenția este îndreptată către nevoile cetățeanului, îmbunătățind permanent calitatea serviciilor oferite acestora

Comunicatul de presă al Primăriei Sectorului 5

Certificarea ISO 9001, primul pas pentru o administrație publică modernă și competitivă

Acest certificat simbolizează o confirmare a respectării de către o organizație a cerințelor standardului ISO 9001:2015. „De fapt, certificarea ISO 9001 simbolizează o apreciere a calității actului managerial de către un evaluator extern, o apreciere a bunelor practici din organizație. Se atestă, prin procesul de certificare, orientarea organizației în direcția calității. Evaluarea se realizează urmărind cerințele cadru ale standardelor referitoare la managementul calității din familia ISO 9000.”, se mai arată în comunicatul de presă.

Potrivit site-ului Asociației pentru Implementarea Democrației (AID), „valoarea totală eligibilă a proiectului este de 4.323.148,40 lei, din care 3.436.600,48 lei reprezintă finanțare nerambursabilă din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014 – 2020, Axa prioritară 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Obiectivul Specific 2.1: Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP, în cadrul Cererii de Proiecte POCA/470/2/1 (CP12/2018 pentru regiunea mai dezvoltată), «Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunea mai dezvoltată»”.

Articolul precedentPrimarul Timișoarei, avertizare: „Ne mințim singuri și asta ne dă o impresie de falsă siguranță”
Articolul următorConstanța, cu vederea spre mare