Societatea RAJA a furnizat noi informații cu privire la lipsa apei potabile în zonele Mamaia Sat și Mamaia Nord.
Potrivit reprezentanților companiei constănțene, absența apei este cauzată de presiunea și debitul mare de apă pe conducta de distribuție, având un diametru de 600 mm, situată pe strada T4 din Mamaia Sat.
Acest lucru afectează Hanul Piraților, Tabăra de copii Năvodari, Depozitul 10 și Ecluza Năvodari.
RAJA: ”Pentru că nu toți sunt dispuși să aștepte un răspuns prin e-mail sau pur și simplu nu doresc să folosească tehnologii precum social media și chat live, prin intermediul Call Center se oferă tuturor utilizatorilor șansa de a intra în contact cu compania”
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Pentru a contacta Call Center-ul, utilizatorii pot apela numărul unic 0241 924.
Acest serviciu utilizează un robot telefonic care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate referitoare la eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații despre serviciile oferite de companie.