Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Thomas Cook, o agenție de turism online, a publicat o serie de plângeri cu care s-a confruntat, de-a lungul anilor.

Operatorul a expus cele mai absurde recenzii negative, precizând că toate sunt reale, fiind primite de la clienții nemulțumiți de serviciile primite.

Thomas Cook oferă vacanțe, cazări la hoteluri, city break-uri și multe alte servicii, turiștii putând să aleagă, prin intermediul agenției, destinații din întreaga lume.

Topless-ul ar trebui interzis pentru ca bărbații să nu fie distrași, plajele sunt prea pline de nisip, iar spaniolii nu ar trebui să vorbească limba spaniolă

1. „Nu ar trebui să fie permis topless-ul pe plajă. Soțul meu a fost foarte distras și își dorea doar să se relaxeze.”

2. „În vacanța mea în Goa, în India, am fost dezgustat să constat că aproape fiecare restaurant servește curry. Nu-mi place mâncarea picantă”.

3. „Am fost în vacanță în Spania și am avut o problemă cu șoferii de taxi deoarece toți erau spanioli”.

4. „Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie și prosoape. Am presupus că acestea vor fi incluse în preț.”

5. „Plaja era plină de nisip. A trebuit să curățăm totul când ne-am întors în cameră.”

Alte plângeri cu care agenția de turism a trebuit să se confrunte: Nisipul e prea galben, iar peștii nu au ce căuta în apă, deoarece sperie copiii

1. „Am descoperit că nisipul nu era ca nisipul din broșură. Broșura dvs. arată nisipul ca fiind alb. În realitate, era galben.”

2. „Negustorii locali din Puerto Vallartato sunt leneși și închid devreme. A trebuit să-mi cumpăr lucruri pe durata timpului când trebuia să mă odihnesc.”

3. „Nimeni nu ne-a spus că vor fi pești în apă. Copiii s-au speriat.”

4. „Deși în broșură se spunea că există o bucătărie complet utilată, în sertare nu era nici un feliator de ouă”.

5. „Cred că ar trebui explicat în broșură că magazinul local nu vinde dulciurile care ne plac nouă, cum ar fi crema de nuci cu ghimbir”.

Plângerile absurde nu se opresc aici: În Spania locuiesc prea mulți spanioli, iar Jamaica este prea departe de Anglia

1. „Drumurile erau denivelate și accidentate, așa că nu am putut citi ghidul local în timpul călătoriei cu autobuzul către stațiune.”

2. „Ne-a luat nouă ore să zburăm acasă din Jamaica în Anglia. Americanilor le-au trebuit doar trei ore să ajungă acasă. Este nedrept.”

3. „Am comparat dimensiunea apartamentului nostru cu un dormitor cu cel al prietenilor noștri, care are trei dormitoare. Apartamentul nostru a fost mult mai mic decât al lor.”

4. „În broșură se preciza că nu există coafor în stațiune, iar noi suntem frizeri stagiari.”

5. „Când eram în Spania, am observat că erau prea mulți spanioli acolo. Recepționera vorbea spaniolă, mâncarea era spaniolă. Nimeni nu ne-a spus că vor fi atât de mulți spanioli în Spania.”

Clienții acuză că operatorul de turism nu a montat aparate de aer condiționat și…afară

1. „A trebuit să ieșim din casă pentru a ne plimba cu barca, iar afară nu era aer condiționat.”

2. „Este de datoria dumneavoastră, ca operator de turism, să ne sfătuiți cu privire la oaspeții zgomotoși sau indisciplinați, înainte de a călători.”

3. „Am fost mușcat de un țânțar. Broșura nu a menționat țânțari.”

4. „Eu și logodnica mea am solicitat paturi twin când am făcut rezervarea, dar, în schimb, am fost plasați într-o cameră cu pat king-size. Dorim să fim rambursați pentru faptul că a rămas însărcinată. Nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi cazat în camera pe care am rezervat-o.”

Sursa: Peter Dickinson

Articolul precedentLunca Dunării aproape a dispărut, iar din Deltă am pierdut, până acum, 35%
Articolul următorPompierii din Bacău au salvat un pui de pisică: ”Pentru noi, fiecare suflet contează”
Jurnalist full-time / Pesimist part-time