Foto: RAJA S.A.
Foto: RAJA S.A.

Pentru menținerea unei comunicări excelente cu toți abonații RAJA, au fost implementate diverse soluții care îmbunătățesc accesul utilizatorilor la informații de interes public sau care se referă la relația contractuală cu compania de apă.

Abonații RAJA pot beneficia de Pachetul Cont Client care poate fi accesat non-stop și cu ușurință prin intermediul platformei online Contul meu RAJA de pe orice desktop sau prin intermediul aplicației mobile MyRAJA pentru utilizatorii de smartphone sau tabletă.

Această soluție facilitează accesul abonaților la contul de client și la serviciile utilizate, oferindu-le acces rapid și sigur la informațiile din conturile proprii.

Contul de client oferă abonaților următoarele servicii:

  • informații despre factură, imediat ce aceasta a fost emisă;
  • achitarea online a facturii, cu o singură apăsare de buton și cu posibilitatea salvării datelor cardului bancar, pentru plăți mai rapide;
  • vizualizarea facturilor emise și a plăților efectuate în ultimele 12 luni;
  • înregistrarea indexului contorului de apă, prin autocitire;
  • transmiterea sesizărilor sau solicitarea diferitelor informații referitoare la serviciile societății;
  • modificarea datelor de contact (email,telefon);
  • transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.

RAJA: ”Contul poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă”

Odată înregistrat, clientul se poate autentifica, pe platformă sau prin aplicația de mobil, doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei. Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A.”, au transmis reprezentanții societății constănțene.

Articolul precedentMinistrul Predoiu, deschis cu liberalii: le-a explicat de ce susține pragul de 9.000 de lei pentru abuzul în serviciu
Articolul următorKelemen Hunor: „80% din populația României nu vrea corecția pensiilor speciale, dorește anularea pensiilor speciale”