Astăzi, 3 noiembrie 2023, s-a produs o defecțiune la conducta de distribuție cu diametrul de 600 mm din Stațiunea Mamaia, în zona Hotel Apollo.
Pentru a remedia această problemă, echipele RAJA au decis să întrerupă furnizarea apei în intervalul orar 10:00 – 17:00
Consumatorii din Mamaia Sat, Mamaia Nord, zonele Tabăra de copii Năvodari, Depozit 10, UM – Bateria de Coastă, Ecluza Năvodari și SP Midia (Stația de Interconectare Năvodari) vor resimți lipsa apei în această perioadă.
De asemenea, în Stațiunea Mamaia, se va furniza apă cu presiune scăzută în același interval orar.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi în timp operativ”, a transmis Biroul de Comunicare al societății RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.