Claudiu Năsui, ministrul Economiei, anunță din nou pe Facebook „epurări” în companiile alimentate de bani publici.

După ce a desființat posturi care erau doar în organigramă, nu și bugetate, Năsui s-a oprit la trei companii de stat, unde a analizat și a calculat că nu este nevoie de administratori speciali. Cel puțin nu de actualii.

Din ce spune ministrul, la Uzina Mecanică Cugir, Fabrica de Arme Cugir și Uzina Automecanica Moreni administratorii au încasat doar salarii – de peste 10.000 de lei lunar, fără însă a se achita de obligațiile lor.

Și, potrivit lui Năsui, obligația administratorilor speciali de la aceste trei companii nu ținea doar de asigurarea că va exista profit, ci și de pregătirea pentru privatizare.

Eliberăm din funcție alți administratori „speciali”.

De data aceasta este vorba de administratorii „speciali” a 3 companii de stat: Uzina Mecanică Cugir, Fabrica de Arme Cugir și Uzina Automecanica Moreni. Salariile lor erau de 10.874 lei, 14.630 lei și 16.142 lei pe lună.

Cât de bine au fost administrate aceste companii? Automecanica Moreni face pierderi an de an (între 8 și 7 milioane de lei) și are capitaluri proprii negative, adică mai multe datorii decât active. Celelalte două sunt, de asemenea, pe pierderi. Cu rezultate operaționale care s-au înrăutățit anul trecut față de 2019. Pe scurt, tipic companii de stat, care trăiesc din banii contribuabililor. Acești administratori speciali nu făceau absolut nimic.

Conform legii, ei ar fi trebuit să pregătească aceste companii pentru privatizare. În realitate, statul român nu a mai privatizat nimic de peste un deceniu. Toate sunt „ale noastre”, adică căpușate în continuu de mafii de partid. Fac pierderi. Acumulează datorii. După care șterg datoriile și o iau de la capăt”, scrie ministrul USR PLUS, cu mențiunea că „acum este momentul să oprim jaful din banii contribuabilului” și să fie continuată (cu haștag) revoluția bunei guvernări.

Articolul precedentCodrin Ștefănescu anunță dezvăluiri incendiare din partea lui Liviu Dragnea
Articolul următorMarea Britanie: cât timp vom mai putea călători în Regat doar cu buletinul?