Pandemia a schimbat politica companiilor publice vizavi de relațiile cu abonații și încasări. Operatorul regional de apă RAJA a lansat un apel către sutele de mii de abonați să limiteze pe cât posibil deplasările la sediile societății, evitând astfel contactul cu angajații din punctele de lucru, dar și aglomerările inutile. RAJA a anulat programul de audiențe a conducerii societății. De asemenea, Biroul de relații cu clienții a restricționat contactul direct cu abonații, aceștia putând lua legătura cu angajații biroului la nr. de telefon 0241.924, tastele 4, 5 sau 6-de Luni până Vineri, în intervalul orar 08.00-16.00 sau pe adresa de e-mail serviciul.relatiiclienti@rajac.ro. Birourile Contracte, Facturare, Avize și Juridic, de la nivelul întregii arii de operare, își vor reduce programul de lucru începând de mâine-13 martie 2020, de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00-12.00. Facturile pot fi achitate și online, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare. Potrivit companiei, orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul www.rajac.ro, completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail sau la numărul de fax al Centrului Zonal vizat. Toate datele de contact ale societății pot fi regăsite pe pagina web https://rajac.ro/contact/.
Adresele de e-mail ale centrelor zonale sunt:
Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro

RAJA om-line

Fără deplasări la sediu

De asemenea, abonații sunt sfătuiți să utilizeze cu încredere platforma on-line Contul meu RAJA. Aici se poate verifica și transmite on-line consumul de apă, se poate vizualiza soldul de client la zi, poate fi efectuată plata facturilor și se poate activa factura electronică, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. De aceea, în toată această perioadă, clienții RAJA sunt îndrumați să își creeze un cont de client, care poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei. Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A. Constanța.

Articolul precedentImportant pentru marinari: brevetele, prelungite cu trei luni
Articolul următorVerificări stricte la persoanele autoizolate din Sectorul 1. Primarul Tudorache avertizează că amenzile sunt drastice!