Ministrul Muncii și Protecției Sociale, Raluca Turcan, a anunțat că ministerul are de gând să angajeze aproximativ 1.000 de oameni care să se ocupe, începând cu 2022, de digitalizarea dosarelor de pensii.
Raluca Turcan le-a cerut președinților caselor județene de pensii să anunțe începerea procesului de selecție
„Procesul a fost scurtat la maximum, procesul de selecție a personalului suplimentar, astfel încât la jumătatea lunii septembrie să fim cu echipă completă și procesul de evaluare-digitalizare să intre în linie dreaptă, astfel încât să menținem calendarul asumat în PNRR”, a spus Raluca Turcan, citată de Digi24.
Depunerea dosarelor pentru angajare va începe în data de 27 septembrie, urmând ca după aceea, cei selectați să fie chemați pentru a susține o probă scrisă, dar și pentru interviu. „800 de persoane cu studii superioare și 200 de persoane cu studii medii pot să participe în acest proces de selecție pentru suplimentarea personalului din casele județene de pensii. Le-am cerut președinților caselor județene de pensii să nu creeze false așteptări și să spună foarte limpede că suplimentarea de personal se face pe o perioadă determinată, până la finalul anului 2022”, a mai declarat Turcan, conform sursei citate anterior.
În momentul de față, în România există aproximativ 250.000 de dosare cu șină, în timp ce 1,3 milioane se află în stadiu digitalizat, însă neperformant și învechit.
„800 de persoane cu studii superioare și 200 de persoane cu studii medii pot să participe în acest proces de selecție pentru suplimentarea personalului din casele județene de pensii. Le-am cerut președinților caselor județene de pensii să nu creeze false așteptări și să spună foarte limpede că suplimentarea de personal se face pe o perioadă determinată, până la finalul anului 2022”, a concluzionat Turcan.