Primăria Sectorului 5, prin dispoziția edilului Cristian Popescu Piedone, va începe înventarierea și identificarea tuturor locurilor de parcare de reședință aflate în administria autorităților locale.
În același timp, echipele care vor acționa pe teren au în vedere identificarea de spații/ terenuri ce pot fi transformate în noi locuri de parcare, pentru a veni în sprijinul cetățenilor din sector.
Potrivit reprezentanților Primăriei Sectorului 5, se are în vedere demolarea garajelor amplasate ilegal. Astfel, Poliția Locală Sector 5, prin Direcția de Control – Disciplina în Construcții, a procedat la somarea tuturor garajelor de pe raza sectorului. În cazul în care proprietarii nu au ridicat garajele în termen de 24 de ore de la primirea somațiilor, Poliția Locală Sector 5 poate acționa pentru ridicarea acestora. Astfel, în locul garajelor se vor putea crea mai multe locuri de parcare, decât cele existente în prezent.
Digitalizarea locurilor de parcare
În faza secundă a acțiunii ce va începe mâine, toate informațiile cu privire la locurile de parcare din sectorul administrat de Cristian Popescu Piedone se vor regăsi într-o platformă digitală. „Cetățenii vor putea vedea în timp real locurile de parcare de reședință disponibile, vor putea să își selecteze singuri locul de parcare dorit, iar depunerea documentelor se va face electronic, direct în platforma digitală. După ce documentele vor fi validate de către funcționarii Primăriei, plata se va putea face tot prin intermediul online. În perioada următoare, toți posesorii de locuri de parcare își vor putea reînnoi contractele prin intermediul aceleiași platforme”, se arată în comunicatul Primăriei Sectorului 5.
De altfle, pe site-ul Primăriei Sectorului 5 a fost pus în dezbatere publică noul regulament în funcție de care se vor atribui și exploata locurile de parcare de reședință de pe raza sectorului, aflate în administrarea Sectorului 5 al Municipiului București.