Societatea RAJA S.A. dorește să informeze abonații din întreaga arie de operare că în zilele de joi, 1 iunie 2023, și luni, 5 iunie 2023, casieriile și compartimentele care interacționează cu publicul vor fi închise.
Totuși, vineri, 2 iunie 2023, societatea va funcționa conform programului normal de lucru.
Societatea pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Potrivit Biroului de Comunicare al societății constănțene, în această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură servicii continue de alimentare cu apă și tratare a apelor uzate va continua fără întrerupere.
Pentru orice disfuncționalități apărute în infrastructura de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, disponibil non-stop.
Echipele de intervenție ale societății RAJA S.A. sunt pregătite să acționeze rapid pentru a remedia în mod prompt orice defecțiuni sau probleme apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de ele în condiții optime
”Abonații au la dispoziție servicii online pentru plata facturilor, cum ar fi contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația mobilă), transfer bancar, direct debit sau alte aplicații electronice. Clienții care nu pot utiliza soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele PayPoint/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor La doi Pași”, se menționează în comunicat.
Începând de marți, 6 iunie 2023, societatea își va relua programul normal de lucru.