Un bărbat din Ploiești a primit o factură de 2.337 de lei din partea companiei ENGIE, în condițiile în care nu mai locuiește la acea adresă și, prin urmare, nu a consumat niciun metru cub.
Contactat de publicația Observatorul Prahovean, ploieșteanul a declarat că, în urmă cu 12 ani a decis să se mute, iar apartamentul a rămas nelocuit.
Bărbatul trebuie să plătească o factură în valoare de 2.337 de lei la gaze: ”Contorul meu de gaz este pe zero”
Mai mult, proprietarul locuinței a ținut să explice că nici măcar nu știa nici măcar că este client al companiei ENGIE.
”În urmă cu 12 ani eu m-am mutat din apartamentul din Ploiești, în care locuiam, la casă, împreună cu copiii mei. De atunci, în apartament nu locuiește nimeni, el nefiind dat în chirie. Recent, m-am trezit cu o factură de gaze de 2337 de lei, deși, repet, eu nu am consumat niciun metru cub, iar asta o dovedește contorul meu, care este pe 0”, a explicat proprietarul locuinței.
ENGIE România: ”Ne cerem scuze pentru această situație”
Răspunsul companiei nu a intârziat să apară, ENGIE precizând că este vorba despre o eroare cauzată de transmiterea greșită a codului unic de autocitire către operatorul de distribuție.
ENGIE România a recunoscut că a facturat în baza indexului autocitit, transmis telefonic operatorului de distribuție, folosindu-se codul unic de autocitire disponibil pe factura de gaze naturale.
”Această situație a fost generată de o eroare regretabilă cauzată de transmiterea greșită a codului unic de autocitire către operatorul de distribuție. Situația evocată a fost remediată de îndată ce clientul ne-a adus-o la cunoștință. Ne cerem scuze pentru această situație, care, însă, nu a fost generată de ENGIE România”, a fost răspunsul celor de la ENGIE.