Clienții RAJA SA Constanța, care doresc să fie informați prin adresa de e-mail referitor la întreruperile de apă potabilă, ca urmare a lucrărilor programate pe rețeaua centralizată de furnizare, pot utiliza platforma online informare.publica@rajac.ro. Cei interesați trebuie doar să transmită o solicitare pe adresa menționată mai sus. Potrivit companiei, personalul RAJA va răspunde cu promptitudine solictitărilor. RAJA Constanța mai pune la dispoziția consumatorilor platforma on- line Contul Meu RAJA, un pachet complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. Prin acest cont de client abonații, indiferent de calitatea juridică, au acces, direct şi rapid, la informații despre facturile emise, ultimele plăți procesate sau consumul de apă, toate gestionate dintr-o singură aplicație online. Facilitățile pe care le mai aduce noul serviciu online sunt: achitarea, rapid și fără un comision suplimentar, a facturilor pentru serviciilede apă potabilă și de canalizare; accesul la istoricul de plăţi; vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posibilitatea de descărcare și de imprimare a acestora; verificarea și transmiterea indexului contorului de apă on- line; informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului. Potrivit companiei, plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Contul meu RAJA în maximum trei zile de la data accesării de către clienți.