60m.ro
Advertisement

Un site plin de știri cu Partidul Alianța pentru Unirea Românilor (PAUR) și George Simion a cerut licență pentru un post TV, anunță paginademedia. Potrivit sursei citate, CNA – instituția abilitată în acordarea licențelor – a respins această inițiativă, ca fiind neconvingătoare. 

De altfel, apropierea acestui site de PAUR, dar și faptul că de partea editorială a proiectului urma să se ocupe chiar consilierul lui Claudiu Târziu, copreședintele formațiunii politice, i-a determinat pe membrii CNA să nu voteze înființarea stației.

Majoritatea știrilor promovează liderii PAUR

De asemenea, Dorina Rusu a criticat vehement această apropiere dintre respectivul site și PAUR. „Eu mă bucur când apare un post TV nou, dar vreau să spun că posibila apariţie a acestui post mă pune pe gânduri. Eu aseară am am văzut că doamna Grosu este asociată cu AUR. Trei sferturi din interviurile de pe net sunt cu oameni din conducerea AUR. M-am uitat pe site-ul acestei televiziuni online. Majoritatea știrilor promovează liderii AUR. Văd că veţi avea două ore de program cu politicieni. Mă tem că vom avea două ore pe zi cu mesajele liderilor AUR. Sigur, e democraţie şi AUR e partid parlamentar, dar nu ştiu dacă ne putem asuma să vedem mereu acest tip de mesaj pe un post TV. Sincer nu cred că pot să votez asta”, a spus Dorina Rusu.

Întrebată dacă în contextul acordării licenței, PAUR va avea un post de televiziune, Doina Grosu, asociat unic în firma care a cerut licenţa pentru staţia de ştiri, a dar asigurări că va avea deschidere către toate partidele, nu doar spre cel condus de Târziu și Simion. „Nu. Nu vreau să ofer această ocazie unui partid să deţină un post de televiziune. Este exclus acest lucru. Nu vreau să mi se spună că eu fac un post de televiziune pentru AUR. Am deschidere pentru toate partidele”, a precizat Doina Grosu.   

Consilierul lui Târziu va renunța la funcție după luarea licenței

Legăturile dintre PAUR și această site „de știri”, respectiv viitoare televiziune, sunt mai mult decât vizibile. Atât prin faptul că partea editorială va fi asigurată de Marius Herghelegiu – consilierul lui Târziu, cât și prin faptul că pagina de pe site-ul de socializare îl are în „prim plan” pe George Simion.

„Ce garanţie se poate oferi că nu va fi aşa, câtă vreme tu eşti consilierul unui parlamentar AUR?”, a întrebat Dorina Rusu. „Sunt consilier de imagine pentru că am fost chemat să fac asta. Sunt consilierul lui Claudiu Târziu, dar când vom lua licenţa voi renunţa la acest rol”, a conchis Herghelegiu.

Câți bani îți trebuie să își faci o televiziune „de casă”

Potrivit sursei menționate, finanțarea pentru proiectul acestei televiziuni urma să se facă din fonduri proprii, în valoare de 400.000 de euro. Cum partidul s-a dovedit, conform declarațiilor de avere ale parlamentarilor, ca fiind unul destul de sărac, vine întrebarea firească: „de unde provin aceste fonduri proprii?”

PAUR are cel mai sărac parlamentar

Advertisement
Articolul precedentPâine și sare, pe covorul roșu, la Târgu Mureș. La inaugurarea unui sediu poștal
Articolul următorMAE, îngrijorat de situația românilor din Franța