RAJA SA informează toți abonații că, în timpul sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou, casieriile RAJA și birourile care interacționează cu publicul vor fi închise.
Abonații sunt încurajați să utilizeze alternativele disponibile pentru efectuarea plăților, precum contul de client RAJA (accesibil pe site-ul www.rajac.ro sau prin aplicația mobilă), transferul bancar sau serviciul de debit direct.
Pentru cei care nu au acces la aceste soluții de plată la distanță, există posibilitatea achitării facturilor la punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco
Documentațiile specifice pentru diferite servicii pot fi transmise folosind metodele de comunicare online care se regăsesc pe pagina web a societății https://rajac.ro/contact/.
În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.
Programul casieriilor RAJA în intervalul 22 decembrie 2023 – 03 ianuarie 2024, va fi următorul:
- 22 decembrie 2023: Program redus, 08.00 – 13:00
- 23, 24, 25, 26 decembrie 2023: Închis
- 27, 28, 29 decembrie 2023: Program normal
- 30, 31 decembrie 2023, 01, 02 ianuarie 2024: Închis
Începând de miercuri – 03 ianuarie 2024 casieriile își vor relua programul normal de lucru.