Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Pentru a remedia o defecțiune la conducta de aducțiune având un diametru de 800 mm în localitatea Agigea, echipele RAJA au fost obligate să reducă presiunea apei potabile pe porțiunea afectată.

Dat fiind lungimea extinsă a conductei, diametrul mare și, implicit, numărul semnificativ de consumatori deserviți, lucrătorii RAJA depun eforturi considerabile pentru soluționarea problemei fără a întrerupe furnizarea apei către consumatori.

Astfel, astăzi, 13 noiembrie 2023, în intervalul orar 09:00 – 15:00, se furnizează apă cu presiune scăzută în localitățile Eforie Nord și Agigea, existând posibilitatea ca în zonele înalte să se înregistreze lipsa apei la robinete.

Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.

Articolul precedentUn senator PSD de Alba a plecat la AUR; „Face jocurile PNL și transformă AUR în brelocul liberalilor”, îi transmite fosta organizație
Articolul următorMinistrul Boloș vine astăzi în Parlament, la solicitarea AUR