Electrica Furnizare, mesaj către clienți: Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienților săi care îndeamnă la efectuarea plății prin accesarea de link-uri

Compania a anunțat o tentativă de fraudă prin SMS.

Electrica Furnizare își atenționează clienții cu privire la existența unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice, potrivit g4media.ro.

Mesaje transmise în numele Electrica Furnizare

Astfel, au fost în trimise notificări către clienți, via aplicații de mesagerie și/sau SMS, privind deconectarea de la rețeaua de energie electrică din cauza de neplată, aceștia fiind sfătuiți să acceseze un link pentru a achita soldul restant, anunță societatea.  Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrică Furnizare le recomandă clienților să nu ia în considerare și să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise via aplicații de mesagerie și/sau SM, să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăți în pagini nesecurizate.

Societatea se delimitează de orice mesaj trimis clienților săi care îndeamnă la efectuarea plății prin accesarea de link-uri

.”Electrica Furnizare nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, a transmis compania. Toate modalitățile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial al companiei.”Electrica Furnizare nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienții să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute și promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express. Toate modalitățile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial. Clienții care suspectează primirea unor mesaje ce se pot încadra la categoria fraudă prin mijloace de plată electronice sunt rugați să informeze compania la adresa de e-mail: clienți@electricafurnizare.ro”, se arată în comunicatul transmis de companie.

Ministrul Energiei susține la Bruxelles ceea ce a susținut și în țară: românii vor trece iarna cu bine

Articolul precedentIon Iliescu: „Marea Britanie a pierdut un lider și un liant al solidarității naționale”
Articolul următorA crescut numărul cazurilor de infectare cu West Nile