Un însoțitor de zbor de la compania aeriană Lufthansa a vorbit despre condițiile dezastruoase în care se află compania. Angajatul, al cărui nume nu a fost dezvăluit, a declarat pentru Insider că în cei 11 ani de când lucrează la companie nu a experimentat un asemenea haos cum este acum.
El a declarat că Lufthansa se va prăbuși asemenea unui castel de cărți de joc, iar problemele nu vor fi rezolvate prea ușor. În timpul pandemiei, compania a decis să facă reduceri mari de personal, iar acum, după ce restricțiile din toate țările au fost ridicate, problema delicată este numărul de angajați în minus.
Mai mult, unii însoțitori de zbor nu au licențe valabile din cauza că Lufthansa a decis să suspende cursurile anuale de perfecționare ale angajaților. Cursul implică și revizuirea noilor reglementări de siguranță privind evacuările sau caracteristicile specifice ale aeronavelor.
Volumul mare de muncă îi surmenează pe angajați
Totodată, însoțitorul de zbor a vorbit și despre gărzile la care este supus, când cineva devine brusc indisponibil.
„În trecut, a fi de gardă nu însemna neapărat că e nevoie de tine; a fost mai mult o măsură de precauție. În aceste zile, pot fi 100% sigur că voi primi un telefon în care să mi se spună că trebuie să țin locul cuiva. Problema continuă: nici măcar nu mă pot baza pe zborurile pe care Lufthansa mi le atribuie în avans. Urc deseori în primul avion dimineața, dar nu știu care va fi ultimul meu zbor, unde va merge sau cât timp va trebui să stau acolo”, a declarat angajatul de la compania Lufthansa.
Totodată, însoțitorul de zbor a mai mărturisit că din cauza lipsei de personal există probleme serioase și la serviciile la bord, cum ar fi cateringul: ori nu nu este mâncare suficientă, ori nu este deloc.
„Situația mă înfurie și mă întristează în același timp. Ca însoțitor de bord, îmi place munca mea, dar este insuportabil să văd o companie atât de renumită eșuând din cauza deciziilor proaste luate de conducere”, a concluzionat angajatul Lufthansa.
Reprezentanții companiei au declarat pentru Insider că se caută personal suplimentar pentru ca pasagerii să nu se mai confrunte cu probleme. Grevele, evenimentele meteorologice și, în special, o rată crescută de infectare cu COVID-19 au creat și menținut tensiunile, a transmis compania aeriană.
De asemenea, Lufthansa a mai anunțat că anularea zborurilor și numărul de infectări cu Covid-19 au fost motivele principale pentru care au avut loc modificări.
Citește și articolul: Caramitru: ”Statul trimite bani către sate depopulate total. În schimb, lăsam gara și aeroportul din București în mizerie”