Compania RAJA din Constanța a informat că, în cursul nopții trecute, s-a produs o defecțiune pe conducta de distribuție, cu un diametru de 500 mm, situată pe bulevardul I.C. Brătianu (Synevo) din municipiu.
Echipele de intervenție din Constanța au fost trimise imediat la locul incidentului și lucrează în mod continuu încă de la primele ore ale dimineții pentru a remedia avaria
Ca urmare, astăzi, pe data de 6 mai 2023, până în jurul orei 16:00, consumatorii din zona delimitată de Aleea Garofiței, Bulevardul 1 Decembrie 1918, Prelungirea I.C. Brătianu, strada Avram Iancu și aleea Garofiței, împreună cu străzile adiacente și punctele termice din zonă (65 și 72), precum și Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Policlinica nr. 2, vor fi afectați de întreruperea furnizării apei.
Pentru RAJA S.A., relația cu clienții care utilizează serviciile de alimentare cu apă și canalizare rămâne un aspect deosebit de important
Pentru a răspunde la toate nevoile specifice ale clienților, compania a lansat un serviciu de Call Center. Acesta este disponibil non-stop, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul se bazează pe un robot telefonic care poate ghida utilizatorii să transmită indexul contorului de apă, să primească mesaje preînregistrate despre posibile probleme cu furnizarea apei, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații despre serviciile oferite de companie.
În plus, utilizatorii pot comunica, oricând, cu un angajat al Biroului Relații Clienți.