Acțiunile Facebook s-au prăbușit cu 20%, echivalentul a 200 de miliarde de dolari.
Platforma a raportat, pentru prima dată în istorie, o scădere a numărului de utilizatori activi.
Este vorba despre cel mai mare eşec pe care reţeaua socială îl înregistrează în cei 18 ani de activitate.
Compania de socializare a prezentat cea mai slabă prognoză a veniturilor sale din publicitate
Această pierdere este însoţită de o scădere trimestrială a numărului de utilizatori ai reţelei de socializare ce înglobează Instagram şi WhatsApp.
“Deși scăderea este una marginală, de la 1,930 miliarde de utilizatori în trimestrul trei din 2021, la 1,929 miliarde de utilizatori activi, în trimestrul patru, este pentru prima dată în istorie când se întâmplă acest lucru”, arată Biziday.
Facebook motivează pierderea, acuzând Apple şi TikTok: utilizatorii mai tineri au început să renunţe la rețeaua socială în favoarea altor platforme
Compania a învinovăţit Apple şi schimbărea politicii de confidențialitate care ar îngreuna publicitatea țintită pe Facebook și Instagram.
În plus, reţeaua a ţinut să recunoască că are probleme legate și de concurența făcută de TikTok și YouTube, precum și cu atragerea utilizatorilor mai tineri.
Scăderea rapidă a acțiunilor Meta a șters 200 de miliarde de dolari din valoarea sa de piață, dar a provocat pierderi și pentru Twitter și Pinterest, mai aratză sursa citată.
Zuckerberg rămâne optimist, mizând pe investițiile în video și în realitatea virtuală
În ciuda pierderilor de bani şi utilizatori, Mark Zuckerberg a declarat că este încrezător că investițiile în video și în realitatea virtuală vor da roade.
Fondatorul Facebook a motivat afirmaţia, explicând cum pariurile anterioare pe publicitatea mobilă și pe Instagram stories au reprezentat un câştig imens pentru companie.
În octombrie 2021, Facebook și-a schimbat numele în Meta, ca parte a unui rebrand major.
Prin urmare, compania a afirmat că își extinde acoperirea dincolo de rețelele sociale, în domenii precum realitatea virtuală (VR).