Vlad Voiculescu: „PNDL 1 a fost o hoţie. PNDL 2 a fost o hoţie. PNDL 3 nu va fi altceva decât o altă hoţie”

În opinia lui Vlad Voiculescu, Florin Cîţu s-ar poziţiona astăzi „de altfel ca demn continuator al lui Liviu Dragnea şi al Elenei Udrea”

Liderul USR PLUS București, totodată fostul ministru al Sănătății, demis de premierul Florin Cîțu, Vlad Voiculescu, este de părere că PNDL 3 nu are cum să fie altceva decât o altă hoție, așa cum ar fi fost, de altfel, și precedentele variante, PNDL 1 și PNDL 2. „PNDL 1 a fost o hoţie. PNDL 2 a fost o hoţie. PNDL 3 nu va fi altceva decât o altă hoţie. Numirea programului ‘Anghel Saligny’ este o bătaie de joc”, este de părere Vlad Voiculescu.

Vlad Voiculescu: „PNDL 3 ar putea foarte bine să se numească ‘Cîţu’ la fel cum primele două se puteau numi ‘Dragnea’ şi ‘Udrea’”

În opinia lui Vlad Voiculescu, Florin Cîţu s-ar poziţiona astăzi „de altfel ca demn continuator al lui Liviu Dragnea şi al Elenei Udrea. Procedural, Florin Cîţu vrea să facă ceea ce nici Dragnea nu a îndrăznit. Nici la OUG 13, nici mai târziu nu s-a trecut peste avizul Ministerului Justiţiei. Cîţu vrea să-şi treacă ordonanţa fără acest aviz. E bine să ne uităm mereu la miză: miza atunci era libertatea lui Dragnea şi a altor câţiva. Miza astăzi sunt 10 miliarde de euro”, scrie Voiculescu, pe Facebook.

De asemenea, Vlad Voiculescu își întreabă cititorii dacă mai țin minte când acesta a publicat datele despre vaccinarea preferenţială a esenţialilor. „Domnul Florin Cîţu a abătut atenţia publicului de la centrele pentru speciali la ‘MS nu avea avize’. În fapt nu trebuia niciun aviz pentru o simplă publicare a unor date neclasificate dar atunci i-a păcălit pe mulţi. Astăzi tot Florin Cîţu ne spune că o ordonanţă de urgenţă pentru 10 miliarde de euro poate fi adoptată şi fără avize”, a mai spus Vlad Voiculescu, pe rețeaua de socializare.

Articolul precedentAUR fură startul și anunță că are pregătită o moțiune de cenzură împotriva premierului
Articolul următor„ România Educată” începe cu WC-ul în curte. Cum se transformă toaletele pentru „ doamnele de la București”
Jurnalist full-time, fotograf part-time, graphic designer sfert-time. În timpul liber îmi slujesc pisica, mă plimb cu bicicleta și dezvolt obsesii legate de Star Trek.