Trei milioane de consumatori de apă, la un minut distanță de era digitală

Abonații operatorului regional de apă RAJA Constanța își pot verifica online facturile şi consumul de apă înregistrat. „Cu platforma on-line Contul meu RAJA clienții noștri, indiferent de calitatea juridică,  au toate informațiile într-un singur loc. 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, contul de client poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet”, au precizat reprezentanţii RAJA. Crearea contului durează doar un minut şi sunt numeroase avantaje. Astfel, poţi verifica și transmite online consumul de apă, poţi vedea soldul la zi, poţi ţine evidenţa facturilor şi poţi chiar să le plăteşti, rapid şi fără un comision suplimentar, sau poţi cere activarea facturii electronice. Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e-mail sau a codului de client și a parolei. Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA SA Constanța. Compania este cel mai mare operator public regional din România în domeniul alimentării populaţiei cu apă potabilă și al epurării apelor uzate şi deserveşte peste trei milioane de beneficiari din județele Constanța, Ialomița, Călărași, Ilfov, Dâmbovița, Brașov, Prahova și Bacău