Call center RAJA pentru index şi facturare

Operatorul regional de apă SC RAJA SA a implementat un sistem modern de autocitire – call center pentru preluarea indexului autocitit de către fiecare abonat al societății. Acesta funcționează sub forma unui robot telefonic și a fost pus recent la dispoziţia consumatorilor.
Graţie noului sistem, timpul de așteptare al abonaţilor a fost redus considerabil iar toate apelurile sunt preluate, serviciul fiind disponibil 24 de ore din 24, şapte zile din şapte. Potrivit oficialilor companiei, pentru a beneficia de sistemul call center, utilizatorii trebuie să ştie codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia. Indexul se citește fără zecimale (cifrele de după virgulă) și se transmite cu cinci zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare.
În cazul în care există nelămuriri privind transmiterea autocitirii, clienţii se pot adresa Serviciului Relaţii Clienţi la numărul de telefon 0241.486.527 sau 0241.486.507. Pentru abonații care dețin mai multe contoare pe sistemul de alimentare cu apă, transmiterea indexului se va face pe fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului). SC RAJA SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă indică variaţii mari de consum faţă de medie, sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății.
Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor şi a funcţionării instalaţiilor interioare. Pentru a putea transmite indexul contorului de apă, utilizatorii trebuie să apeleze numerele de telefon cu tarif normal: 0241.924; 0241.541.953 sau 0241.695.343, urmând a fi ghidați de mesajele generate de aplicație.