RAJA SA a pus la dispoziția abonaților săi platforma on-line Contul meu RAJA, un pachet Cont Client complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Prin contul de client, abonații, indiferent dacă sunt persoane fizice sau juridice, au acces, direct şi rapid, la informații despre facturile emise, ultimele plăți procesate sau consumul de apă, toate gestionate dintr-un singur loc și numai la un clic distanță. Facilitățile pe care le aduce noul serviciu online sunt: vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posibilitatea de descărcare și de imprimare a acestora; verificarea și transmiterea indexului contorului de apă on-line; informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului; accesul la istoricul de plăţi;
achitarea, rapid și fără un comision suplimentar, a facturilor pentru serviciile de apă potabilă și de canalizare. Plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Contul meu RAJA în maximum trei zile. Contul meu RAJA poate fi accesat de pe pagina principală a site-ului www.rajac.ro, apăsând butonul Cont Client. Aici, abonatul trebuie să introducă codul de client, numele si prenumele titularului/titularilor de contract, o adresă de e- mail validă, cu care abonatul se poate loga ulterior și la care va primi mesajele legate de contul de client, numărul de telefon și o parolă ce va fi introdusă de două ori pentru ca sistemul să verifice securitatea ei. Totodată, abonatul trebuie să fie de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora li se pune la dispozitie acest serviciu modern, rapid şi sigur. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.