Foto: RAJA S.A.
Foto: RAJA S.A.

Societatea RAJA din Constanța a transmis că în urma decopertării zonei pentru executarea lucrărilor de conectare a instalației de distribuție apă potabilă, cu diametrul de 500 mm, echipele au constatat necesitatea unor intervenții suplimentare.

Situația implică mărirea duratei de sistare a apei și implicit extinderea ariei afectate

În această situație, lucrarea programată în perioada 16-17 decembrie 2024 ce viza zonele Medeea, CET, Anda, Viile Noi, Km 4-5, Km 5, Industrială, Doraly și Comercială Constanța Sud, va fi replanificată pentru o dată ulterioară, care va fi anunțată în timp util. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate de această amânare!  Vă vom ține la curent cu orice modificări ulterioare și vă mulțumim pentru înțelegere”, a precizat Biroul de Comunicare al societății RAJA.

Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop

Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

Articolul precedentE oficial! România intră complet în Schengen, de la 1 ianuarie 2025
Articolul următorSentința de achitare a torționarilor din „Dosarul Ursu” va fi revizuită