Societatea RAJA din Constanța a transmis că, din cauza vechimii, conducta de pe strada Fulgerului din municipiul Constanța necesită lucrări ample de reabilitare, ce implică înlocuirea acesteia pe o lungime de câteva zeci de metri.
Lucrările sunt îngreunate și de existența în teren a unor cabluri electrice, dar și de conexiunile conductei cu sistemele de alimentare de pe străzile adiacente.
Pentru a limita numărul consumatorilor afectați de lipsa apei, echipele de intervenție au executat mai multe bypassuri pentru a asigura alimentarea din alte conducte principale.
Totodată, au efectuat manevrele de vane necesare, astfel încât s-a reluat furnizarea apei potabile către cea mai mare parte a abonaților din cartierul Coiciu.
În continuare sunt lipsiți de apă potabilă doar consumatorii de pe strada Fulgerului, dar și cei din zonele înalte de pe străzile adiacente. Apa va fi sistată către aceștia până mâine, 21.11.2024, până la finalizarea lucrărilor de înlocuire a tronsoanelor afectate.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul emis de Biroul de Comunicare al companiei.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.