Echipele RAJA sistează furnizarea apei potabile astăzi – 31 iulie 2024, în vederea executării lucrărilor de remediere a unei avarii survenite la nivelul sistemului de alimentare cu apă de pe strada Viorelelor din municipiul Constanța.
În intervalul orar 08.30 – 14.30, sunt afectați de lipsa apei consumatorii de pe Șoseaua Mangaliei – partea dreaptă, pe sensul de mers spre localitatea Cumpăna, tronsonul cuprins de Gara C.F.R. – Pod Doraly.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție deplasate la fața locului vor face tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a precizat societatea RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.