Societatea RAJA vine cu noi informații referitoare la lucrarea programată pentru perioada 02 octombrie – 03 octombrie 2024 în localitățile Năvodari, Lumina, Sibioara și Corbu (județul Constanța).
Lucrarea va fi replanificată pentru o dată ulterioară, care va fi anunțată în timp util
Decizia a fost luată ca urmare a condițiilor meteorologice neprielnice din ultimele zile, care au determinat instabilitatea terenului în zona de desfășurare a intervențiilor prevăzute.
”Pentru a evita riscurile legate de prelungirea sistării furnizării apei pe o perioadă nedeterminată și pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor efectuate, considerăm că este necesar să amânăm aceste activități până când condițiile vor fi mai favorabile și implicit terenul din zona lucrărilor va fi stabilizat. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate de această amânare! Vă vom ține la curent cu orice modificări ulterioare și vă mulțumim pentru înțelegere!”, a precizat societatea.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.